Förhandstitt – Deathloop

Robot
Förhandstitt – Deathloop

Arkanes nya spel böjer tiden som det vill och låter spelaren bli sin egen värsta fiende.

#arkane-studios, #deathloop


Medlem

Det här ser nice ut, trailern är det go känsla i med

Medlem

Låter spännande att Arkane gör Pvpve grej hoppas att det blir en bra idé som genomförs på ett bra sätt

Medlem

Så hypad! Dishonored 1 var otroligt bra tyckte jag och tvåan i all rätt också, även om det såklart saknade lite av nyhetens behag.

Detta ser sjukt kul ut. Jag gillar inte riktigt snacket om att andra spelare skulle köra motståndaren. Jag är helt för pvp och kör i stort sett bara Modern Warfare just nu, men i ett sådant här spel vet jag inte om jag vill ha in andra spelare. Låter som för mycket risk att det förstörs. Men vem vet, de kanske löser det bra.

Hade helst sett att man ska försöka klara de olika målen i ett svep och att om man kör dem flera gånger så anpassar sig AI till hur man dödade ett visst mål förra gången så det blir svårare allt eftersom. Risk för uttråkning möjligen, men det skulle nog gå att göra riktigt bra.


signatur

K9
:.:

Medlem

Tycker det är väldigt svårt, trots denna förhandstitt, att få en känsla för hur spelet spelas eller kommer upplevas. Kanske bara är jag, men får ingen tydlig bild av spelet. Problem med marknadsföringen? De pratar nästan om roguelike-features... får inte riktigt ihop det.

Medlem

Arkane är utan tvivel den studio som gjort konsekvent bästa spelen de senaste åren. Det här kommer nog bli fantastiskt.

När man ser gameplay ser det ut som Dishonored, så långt allt väl.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Lirar Dishonored 2 just nu, fasiken vad jag gillar Arkane.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Lirar Dishonored 2 just nu, fasiken vad jag gillar Arkane.

De kan sin sak. Riktigt trist att deras samarbete med Valve ej bar frukt, tror det hade varit något alldeles särskilt.

1
Skriv svar