Fallout 76 snart till Game pass

Robot
Fallout 76 snart till Game pass

Både till Xbox och PC, inklusive Wastelanders-tillägget.

#fallout-76, #game-pass, #wasstelanders


Medlem

Snarare en bestraffning

Medlem

*inklusive Wastelanders-tillägget.*
Det är inte ett tillägg, det var en uppdatering.
ofc så kommer det följa med.

But hey, tomato tomatoe


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Tråddemonen
Testpilot

Spelet var faktiskt helt ok efter uppdateringen, även om man gillar singleplayer spel bättre som jag, så låter spelet dig lira 76 som vilket fallout som helst. Köpte spelet för 170kr och har spelat ett par timmar, är inte besviken. 👍

Förstår också att spelet måste ha varit dystert utan npcer och quests, vilket gjorde att det floppade som det gjorde vid release.

Medlem
Skrivet av Zimpan:

Förstår också att spelet måste ha varit dystert utan npcer och quests, vilket gjorde att det floppade som det gjorde vid release.

Nja, det var ett väldigt litet "problem" bland alla andra problem spelet hade vid release (quests har dock alltid funnits). Känner själv inte att NPC:er var särskilt viktigt, finns mycket annat de kunde fixat istället.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Köpte brädspelet Fallout Shelter för bara två timmar sedan, hoppas det är skoj.

Medlem

Såg en gameplay video från Funhaus nyligen, det verkar fortfarande som att spelet lider av stora problem med buggar.

Kan dom inte bara skrota spelmotorn och få en färsk start någon gång, det verkar ju vara omöjligt att göra något stabilt i den.
Jag vart faktist förvånad när FO76 utannonserades, då jag hade(och har) väldigt svårt att tänka mig multiplayer eller avancerat pangande i creation engine.
Undra vad som skulle hända ifall man lade till fordon i den spelmotorn, då den inte ens klarar av hissar, stegar eller hög FPS.

Aja, får hoppas på att den blir stabilare med nästa generations konsoler för Bethesda lär nog aldrig byta motor.

1
Skriv svar