Svenskt, experimentellt stadsbyggarspel - nu i early access

Robot
Svenskt, experimentellt stadsbyggarspel - nu i early access

Supermysigt, meditativt från Oskar Stålberg. För bara en 50-lapp.

#townscaper


FM-guru
F.d. Sisyr

Mer leksak än spel, men det är skitmysigt och imponerande.

Frilansare
Skrivet av Sisyr:

Mer leksak än spel, men det är skitmysigt och imponerande.

Tycker helt klart det kan klassas som experimentellt spel Men ja, leksak också. Superfint.

Medlem

"Plopp" ljudet var nog det mest irriterande jag har hört... Annars såg det mysigt ut.

Medlem

Mysigt projekt som jag gärna stöttar! ☺

Inaktiv
Skrivet av Joakim Bennet:

Tycker helt klart det kan klassas som experimentellt spel Men ja, leksak också. Superfint.

Är inte definitionen av spel lite att man kan vinna och förlora? Kanske en lite gammaldags definition och detta är ju early access så sånt kan ju tillkomma senare

Gnällkuk

Vad går det ens ut på? Gillar estetiken som fan, men det verkar inte finnas något mål?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Vad går det ens ut på? Gillar estetiken som fan, men det verkar inte finnas något mål?

Det finns massor av spel som inte har något mål.

Medlem
Skrivet av Maysay:

"Plopp" ljudet var nog det mest irriterande jag har hört... Annars såg det mysigt ut.

Håller med helt - sjukt störande.

Medlem

Fränt gjort och fint. Men nja, har annat att lägga tiden på.

Medlem
Gnällkuk
Skrivet av RaXha:

Det finns massor av spel som inte har något mål.

Okey?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Vad går det ens ut på? Gillar estetiken som fan, men det verkar inte finnas något mål?

Säger sig väl självt att det går ut på att bygga städer.
Bara att låta sin kreativitet flöda.

Medlem

Snyggt spel och lite mysigt, cred till det. Plopp ljudet drog mina tankar till ett toabesök med hård mage dock.

Medlem

Wow! Klockrent! Blir köp direkt!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Maysay:

"Plopp" ljudet var nog det mest irriterande jag har hört... Annars såg det mysigt ut.

Tycker du ja, jag tänkte kul ploppljud innan jag slagit på stereon.. så jag gillar.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

han kan gott få en 50lapp för detta spel, bara för att stödja vidareutveckling lr nästa spel


signatur

//monster

Medlem

Dyker det upp på iOS hade jag köpt direkt!
Ser mysigt ut på iPad

1
Skriv svar