Väggspringandet i Cyberpunk 2077 slopades p.g.a. "designskäl"

Medlem
Skrivet av Thane:

Det visades i gameplay videon från 2018 så då borde man kunna anta att det ska finnas med och bli besvikna när de har tagit bort det?

Jag vet att bilderna är väldigt lockande, men ägna lite tid åt att lyssna på ljudet som lät innan bilderna så kan denna besvikelse förebyggas.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Allt som visats av Cyberpunk när det gäller gameplay har sett ut som den värsta sortens eurojank, med CDPRs historia av att inte leverera på löften förvånar det mig inte det minsta att man redan nu börjar skära ned på utlovade features.

Medlem

Vet inte vad folk gnäller i, oftast saker som visas i spel långt innan release brukar inte finnas med pga design val som görs under utveckling.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Dom är i all fall ärliga. Inte som det där spelets som släpptes när man hade nått skal man hoppade i och hoppade runt och sköt(helt glömt bort) där var det flera grejer som inte såg ljuset i spelet och dom höll tyst om det.

Medlem
Skrivet av nils45:

Watchdogs är legendariskt vad det gäller bryta löften.
Kommer du inte ihåg när Watchdogs 1 skulle släppas? De visade otroligt snygg gameplay året innan - men när det väl släpptes såg det inte alls ut som de lovat.

Edit: Skulle ha svarat tidigare, men glömde det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar