Hetaste spelsläppet juli 2020

Skribent
Hetaste spelsläppet juli 2020

Så var det dags igen. Förra månaden blev inte helt otippat The Last of Us Part II ohotad vinnare, med 63 % av rösterna, följt av C&C Remastered Collection med 14 % och Desperados III med 11 %.

Men denna månad då? Jodå, det finns ett par guldklimpar, och det ska bli intressant att se hur en viss PC-portning står sig mot vad som nog kan kallas för Playstation 4:s svanesång. Personligen är jag nog mest spänd på att få springa runt i pittoreska asiatiska miljöer, trots att jag egentligen är lite trött på feodala Japan i spelsammanhang (du har väl inte missat gnälltråden där vi tar upp vilka spelmiljöer vi är trötta på?).

Medlem

Jag ser nog Death stranding som det mest intressanta.
När jag är klar med Snowrunner blir det Death stranding
Lång transportsträcka genom 2 spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Molotov:

Jag ser nog Death stranding som det mest intressanta.
När jag är klar med Snowrunner blir det Death stranding
Lång transportsträcka genom 2 spel

Men det är jäkligt skönt att då och då köra spel som är lite långsammare. Har hunnit med några timmar Snowrunner jag med, och det är mysigt som fasen att bara sitta och slököra utan att tänka så mycket.

Fragtjuv

Rock of Ages III: Make & Break Måste ju vara hetast eftersom det fick vara med två gånger :D.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Men det är jäkligt skönt att då och då köra spel som är lite långsammare. Har hunnit med några timmar Snowrunner jag med, och det är mysigt som fasen att bara sitta och slököra utan att tänka så mycket.

Jag har spelat ca 55 timmar och är klar med Michigan.
Alaska flyter på bra men har fastnat med en stor trailer som tippade omkull i en slänt, så har flera bilar på plats att försöka på bärgning.
Restarta ett uppdrag? Aldrig


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av joelthor100:

Rock of Ages III: Make & Break Måste ju vara hetast eftersom det fick vara med två gånger :D.

Haha, lustigkurre

Medlem

@Jonny Myrén:
Jag röstade på "Bloodstained: Curse of the Moon 2Rocket Arena". Det kändes bäst så, många spel för pengen lixsom.

Skribent
Skrivet av maq777:

@Jonny Myrén:
Jag röstade på "Bloodstained: Curse of the Moon 2Rocket Arena". Det kändes bäst så, många spel för pengen lixsom.

Bra val! Man måste vara smart med veckopengen.

Medlem

Deadly Premonition 2 såklart.

Medlem

Har inte PS4 (än) så Ghost of Tsushima är helt ointressant. Hade nog ändå varit det, att döma av gameplay.

Death Stranding var jag pepp på i höstas men det känns som att hypen dog ut ganska snabbt efter release. De jag känner som spelat det tyckte det var sisodär, så jag avstår till dess att det reas ut till mer rimligt pris.

Kvar blir Beyond a Steel Sky. Älskade ettan på 1990-talet. Har för stor backlogg, annars hade det varit ett givet köp i sommar

Medlem

Trodde Paper Mario skulle vinna överlägset men jag har väl missat något

Moderator | Testpilot

Jag är väldigt skeptisk, men ändå smått hypad inför Paper Mario


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

jbx
Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag har spelat ca 55 timmar och är klar med Michigan.
Alaska flyter på bra men har fastnat med en stor trailer som tippade omkull i en slänt, så har flera bilar på plats att försöka på bärgning.
Restarta ett uppdrag? Aldrig

Blev nyligen klar med alla achievements i Snowrunner, vet inte hur många timmar det tog, men många var det.

Ser nog mest framemot Skater XL denna månad, faktiskt.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Som gammal Amiga gubbe borde jag lägga min röst på Steel Sky. Men jag känner mig ändå sval till det. Över lag ointressant måndag för min del så jag avstår röst.

Inaktiv

Ghost of Tsushima ser ut som om det kan bli ett av årets västa spel så väntar på det. Blir dyrare versionen man plockar upp.

Medlem
Medlem

Är faktiskt taggad på Grounded, verkar riktigt lovande. Annars är Ghost of Tsushima den solklara vinnaren i juli, definitivt.

Medlem

Inte ultrataggad på Ghost of men kan bli ett köp beroende på recensionerna. Death Stranding verkar mest segt. Blir nog köp under torka. Men ska bli kul att köra de nya SkaterXL-kartorna iaf.

Medlem

Det var Ghost of Tsushima fram tills de släppte gameplay-videon som visade hur mycket de nedgraderat grafiken sedan E3-visningen. Nu skulle jag säga Paper Mario.

Inaktiv

Paper Mario och Death Stranding är mina köp i Juli

Skribent

Jag var ganska mättad på Death Stranding efter att jag lirat igenom det på PS4:an, men jag kanske blir tvungen att inhandla det på PC igen bara för att få se det i sin ultimata form. Omgivningarna är verkligen helt fantastiska.

Medlem
Medlem

Inte ett enda spel på listan jag känner pepp inför. Skönt ^^. Är halvvägs in i TLoU Part 2 och sen ligger Death Stranding installerat sen nån månad tillbaka så det blir det efter.

Medlem

jag röstar på Destroy All Humans men vill rösta Ghost of Tsushima men finns inte på pc då finns inte spelet för mig


signatur

Hail to the king, Baby!

Medlem

Snowrunner såg ju rätt mysigt ut. Det hade varit kul att ha på PS4:an

På datorn blir det nog Modern Warfare ännu ett tag istället


signatur

K9
:.:

Ambassadör
Xbox

Backlog-månad!


signatur

Jump in.

Medlem

Beyond A Steel Sky och Ghost of Tsushima är dom spel jag är intresserad av.

Medlem

Beyond A Steel Sky, no comparison!

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag ser nog Death stranding som det mest intressanta.
När jag är klar med Snowrunner blir det Death stranding
Lång transportsträcka genom 2 spel

Toppen spel. Tror det passar sig perfekt i sommarlugnet 👌

Medlem

Ghost of Tsushima. det enda intressanta spelsläpp så långt ögat kan nå

12
Skriv svar