Släck Souls-törsten med Mortal Shell-betan – nu tillgänglig för alla

Robot
Släck Souls-törsten med Mortal Shell-betan – nu tillgänglig för alla

Stick över till Epic Games Store och ladda ned den.

#Cold-symmetry, #Mortal-shell, #nyhetstips


Geeks Gaming
Citat:

delar av det område vi kommer att utforska är dessutom avstängda

Challenge accepted

Medlem

Såg då nån spelade början, fattade inte att det var samma spel som hade den där coola trailern.

Medlem

Fan vi ha hela spelet, ingen beta..

Medlem

Installerat och ska testas! Aldrig hört talas om det... Hoppas på en överraskning och eventuellt köp.

Edit: Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Jag ogillar inte det men något känns inte riktigt rätt med det heller. Känns som det försöker för mycket att vara "nästa Dark Souls" istället för sin egen grej. Shell systemet är dock lite intressant. Jag kände inte att jag hade jätteroligt med det men ska ge det lite mer tid senare och se om något förändras, kan vara så att jag bara verkligen ogillar vapnet man startar med.

Avstängd
Skrivet av elfgaard:

Fan vi ha hela spelet, ingen beta..

Det kommer ut någon gång nästa år. Jag tror att de vet att Souls-spelare är kräsna och redan nu gärna tar emot feedback för att kunna justera i god tid.

Medlem

måste testa, ser kul ut. bara 6 gb också


signatur

//monster

Medlem

Yeah!!! 1 timme? Räcker med att dom sätter dit en boss och så är vi uppe i 20 timmar

Medlem

Ett ord..

NICE!

Geeks Gaming

Verkligen inte min typ av spel xD Testa i 5 min

Medlem

Någon äkta soulsnörd som testat detta?
Är det något att ha?
Har själv ingen speldator så kan inte testa.

Medlem
Skrivet av penne:

Någon äkta soulsnörd som testat detta?
Är det något att ha?
Har själv ingen speldator så kan inte testa.

Har inte spelat så mycket än, så är svårt att ge en rättvis bedömning, men det har potential.
Tycker dock det behövs lite arbete på bl a kameran.

Medlem

Ok jag ska testa. Är en riktig Soulsnörd och är pessimistiskt lagd, så jag kommer med ett utlåtande sen som kan agera worst case scenario för vår skara!

Medlem

Tycker det känns som Remnant: From the Ashes fast med svärd, lite stelare och lite tråkigare än Dark Souls 3, lite som dom har försökt göra en kopia utav Dark Souls. Men kanske är kul ändå.

Medlem

Det här var då verkligen inte min typ av spel. Höll i 4-5 minuter...

Medlem

Bra försök! Men Elden Ring kom igen och make my day!

Medlem

Jag som inbiten soulsbourne spelare var skeptisk till en början. Men det här spelet har något! Hela Shell delen är intressant. Om man kan kombinera de på något snyggt sätt med de consumables som finns i betan som gör att man kan byta shell "on the fly" så kan de nog bli riktigt ballt! Harden mekaniken gör att man inte är helt beroende av i-frames med dodge och mixar upp det lite. Bara lite slipning på animationerna och speeda upp dem lite så är de mer än halvvägs till ett bra spel. Lätt värt en timma av ditt liv, gratis dessutom!

Tack för tipset redaktionen, detta hade jag missat!

Medlem

Tack FZ för att ni tog upp detta spel! Det hade helt flugit under min radar.

Skrivet av penne:

Någon äkta soulsnörd som testat detta?
Är det något att ha?
Har själv ingen speldator så kan inte testa.

Samma här (jag får vänta tills PS-versionen släpps). Men jag hittade det här klippet som beskriver spelet ganska bra tyckte jag:

1
Skriv svar