Inaktiv
Fantasi fotboll

Tja.. nu när fifa demot är ute har det gett mig ett enormt fotbolls begär.

Jag undrar om ni vet någon svensk bra sida där man kan skapa sig sitt egna fotbolls lag. Med en budget då man köper in spelare ordnar formation,taktik,inkomster,utgifter allt sådant?

Vet att aftonbladet brukade ha något sådant för några år sedan men har inte hunnit hitta det.

Så hoppas ni kan hjälpa ^^

Medlem
Skrivet av damitos:

Tja.. nu när fifa demot är ute har det gett mig ett enormt fotbolls begär.

Jag undrar om ni vet någon svensk bra sida där man kan skapa sig sitt egna fotbolls lag. Med en budget då man köper in spelare ordnar formation,taktik,inkomster,utgifter allt sådant?

Vet att aftonbladet brukade ha något sådant för några år sedan men har inte hunnit hitta det.

Så hoppas ni kan hjälpa ^^

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig jag ville bara hälsa då jag tror att du är min absoluta motsats här på jorden. Morsning!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Här har du en sida. Jag har dock inte lekt själv där men mina jobbarkompisar har gjort det förr. Hoppas det är detta du söker:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Flyttad till "Övriga Spelgenrer" för att du söker ett spel.

Inaktiv

(OBS! DETTA ÄR BARA FÖR PREMIER LEAGUE, OCH OM DU LÄSER ALLT JAG SKRIVER SÅ LISTAR DU UT VAD DET HANDLAR OM!)

Jag vet!!
Vad är det för sida du är ute efter?
http://fantasy.premierleague.com/ så kan man vara manager över sitt eget lag som man namnger själv, får en budget på 100 mille att köpa spelare för.
Det bygger på hur resultaten blir i verkligheten, gör en av dina gubbar mål så får du poäng för det, man får ett visst poäng för ett mål, hur många minuter på plan , räddade straffar (Målvakt), minuspoäng för gula och röda kort.

Man kan göra en egen liga som du kan bjuda in dina jobbarkompisar eller skolpolare till, Skitbra!

1
Skriv svar