The Red Door påstås vara årets Call of Duty, och har siktats i Microsoft Store

Robot
The Red Door påstås vara årets Call of Duty, och har siktats i Microsoft Store
Fragtjuv

Härligt med kalla kriget! Tror vi får reda på ännu mer innan sommaren är slut.

GeForce GTX 1080 | Intel(R) Core(TM) i7-7700K CPU @ 4.20GHz | 32 GB RAM | Microsoft Windows 10 Home

Medlem

I see a red door and I want it painted black

Medlem

Hoppas att det är bättre än förra Black Ops.

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Hoppas att det är bättre än förra Black Ops.

Ja och att kampanjen är minst lika bra som den i Blops 1.

Medlem
Skrivet av Loxus:

I see a red door and I want it painted black

No colours anymore, I want them to turn black

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 1080Ti FTW3 Hydrocopper - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop

Medlem

Om jag inte får avlägsna kommunister i drivor så blir jag minst sagt besviken.
Känner att jag behöver ventilera efter CCPs senaste upptåg i Kina.

Medlem

Vore roligt om Activision styrde om lite så att multiplayerfokus låg på Warzone (kanske någon form av anti-cheat) och de årliga CoD levererade nya solo/co-op-berättelser. Tror inte det skulle hända dock.

Medlem
Skrivet av loerk:

Om jag inte får avlägsna kommunister i drivor så blir jag minst sagt besviken.

Gott!

Skrivet av loerk:

Känner att jag behöver ventilera efter CCPs senaste upptåg i Kina.

Har även varit mycket upptåg emot Sverige. För att inte tala om Hong Kong, Taiwan och Indien (och en hel annan drös med länder).

macOS: MacBook Pro 15" [16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch 4 LTE, W10: Surface Book 3 15" [32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand

1
Skriv svar