Sjörövarspelet King of Seas bekräftas

Robot
Sjörövarspelet King of Seas bekräftas

Istället för Sea of Thieves? I väntan på Skull & Bones?

#king-of-seas


Medlem

Art-style påminner fruktansvärt mycket om Sea of Thieves.

Medlem

Fattigmanna Sea of Thieves?


signatur

- pixelfantast

Ambassadör
Xbox

Ser ut som ett mobilspel i jmf.


signatur

Jump in.

Medlem

Ser inte superspännande ut. Skulle gärna ha sett ett sjörövarspel med gamla Sea Dogs som förlaga.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Ett single player piratspel skulle vara trevligt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

00-talet ringde osv...


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Har Atlas glömts bort? Började spela Atlas igen för 2 veckor sedan och det är sjukt kul! 😎 Spelet är nu inne på sin fjärde säsong och mycket har hänt sedan launch. #First-Person #Pirat #MMO #Survival

eld
Medlem
Skrivet av devilda:

Har Atlas glömts bort? Började spela Atlas igen för 2 veckor sedan och det är sjukt kul! 😎 Spelet är nu inne på sin fjärde säsong och mycket har hänt sedan launch. #First-Person #Pirat #MMO #Survival

haha, atlas är ett spel som bara en mor kan älska, men jag är den mamman!

Medlem
Skrivet av skymf:

Fattigmanna Sea of Thieves?

Svårt att ha mindre content än Sea of Thieves
Förhoppningsvis så kommer det här spelet har meningsfull pvp.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv

Nädu detta såg inge vidare ut. Spiken i kistan var när ena skeppet under striden levlade upp

Medlem

Ser ut som det inte blir något SoT-alternativ för mig.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

1
Skriv svar