Fin milstolpe för Greedfall - passerar en miljon sålda exemplar

Robot
Fin milstolpe för Greedfall - passerar en miljon sålda exemplar
Medlem

Kul, det dök upp på PS now igår tillsammans med en massa andra sköna titlar. Ska lätt provas snart

Medlem

jag gillade spelet å fick över 100 timmars på min första playthru

Medlem

Hoppade detta. Normalt ett stort fan av denna typen av spel, men jag tyckte det såg dassigt ut, och världen/tidsåldern var väldigt otilltalande för mig.


signatur

I drank what?

Medlem

Ett bra rollspel. Väl värt en genomspelning.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Fastnade tyvärr inte alls för det. Gav upp efter ~5 timmar när jag insåg att jag inte njöt av en enda minut. Synd, många verkar ju tycka om det 🙂

Medlem

@FreeLou: Ja, samma här. Jag ville tycka om det, men det var stelt, opolerat och röstskådespeleriet var under all kritik. Skillträdet var dock intressant.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

KoP
Medlem

Köpte, spelade och tröttnade ganska omgående. Kändea ofärdigt och lite amatörmässigt.

Medlem

Riktigt bra spel. gillade det starkt.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av PontusT:

Kul, det dök upp på PS now igår tillsammans med en massa andra sköna titlar. Ska lätt provas snart

Japp det gjorde det typiskt nog.. jag som köpte det på rean i storen för några dagar sedan.. bummer.. men men. Det är riktigt kul. Får säga jag är impad på vad en så liten studio lyckats knåpa ihop ändå.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ett av Spiders bästa spel. Deras spel har alltid haft bra anpassning när det kommer till utrustning och vapen, många möjligheter att spec till hur man vill. Att det också utspelar sig i fantasti 1600-talet istället för medeltiden gör att det också står ut.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Riktigt bra spel! Tyckte det kändes tomt när det tog slut, vilket alltid är ett bra tecken. Klassiskt RPG koncept med Spiders egen tvist i form av en annorlunda tidsepok. Gillade storyn och dom olika sidorna dessutom!

Visst var det lite opolerat bitvis med en del repetiva miljöer etc,men det är inte så konstigt med tanke på hur litet teamet var.

Inte Witcher 3 klass så klart, men utan tvekan 4/5, å det roligaste RPGet jag spelat på ett tag!

1
Skriv svar