Quiz – Vad kan du om ärkerivaler?

Robot
Quiz – Vad kan du om ärkerivaler?

Lite vänskaplig rivalitet skadar ju ingen, förutom när den verkligen gör det.

#fz, #quiz

Medlem

9/10 denna gång. Några kvalificerade gissningar.

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix X470-F Gaming | Ryzen 7 2700X | 16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO 512GB NVMe | Asus RTX 2070 ROG Strix Gaming Advanced 8GB | Corsair RM750X | PG279Q | LG OLED B9 65''

Nintendo Switch

Skribent

7/10 Korrekta svar!

Episka möten: Mario vs Bowser, Link vs Ganon, Cloud vs Sephiroth – och du vs quizzet.

Medlem

8/10. Missed sista frågan, var Cloud med i Kingdom Hearts?

Medlem

Jag är så dålig på FZs quiz så jag tror jag skall göra ett eget snart. 4/10, fast då gissade jag. På alla. Igen.

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

Medlem

9/10, missade Garys kyss men resten kunde jag.

Fragtjuv

6 av 10 = en enorm besvikelse!

GeForce GTX 1080 | Intel(R) Core(TM) i7-7700K CPU @ 4.20GHz | 32 GB RAM | Microsoft Windows 10 Home

Medlem

6/10 Korrekta svar!

Halvvägs. Inte direkt ärkefiende-klass, men kanske "ansträngda kollegor på jobbet"-klass?

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 760, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

5/10 Korrekta svar!

I drank what?

Farornas Konung

6/10 Stolt farbror..

Medlem

7/10 Korrekta svar!
Duger väl kunde inte namnet på hon i portal alldrig tänkt på det.

Medlem

8/10. För en gångs skull hade jag lite koll.

Medlem

8/10. Helt ok ändå.

Kunskapsförmedlare.

Medlem

2/10, gissade på alla utom en. Ganska väntat resultat då FZ Quizen är så konsollfokuserade tyvärr.

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

2/10, gissade på alla utom en. Ganska väntat resultat då FZ Quizen är så konsollfokuserade tyvärr.

Troligen den lättaste quizen för mig hittills. Men ja, spelar i och för sig bara på konsoller

Medlem

7/10. Blir glad för allt över 6 poäng. Men ändå lite irriterande att man missade på Bully-frågan trots att man faktiskt spelat ut det (till PS2 för en massa år sen).

I'm like you, I have no name.

Medlem

8/10 får man va nöjd med

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

5/10, och då gissade jag på alla förutom Metal Gear Solid-frågan.

"I intend to live forever, or die trying."

Medlem

Stabila 1/10 😅. Märker direkt att betygen styr i diket när frågorna rör konsolspel snarare än master race-spel.

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

8/10

Skoj quiz

Medlem

6/10. Tyvärr blir det som de flesta quiz här på Fz, alldeles för svårt om man aldrig har spelat Zelda eller Mario.

Even a broken clock is right twice a day

Gen
Medlem

7/10 är bra nog för mig.

Medlem

5/10 Korrekta svar!

Halvvägs. Inte direkt ärkefiende-klass, men kanske "ansträngda kollegor på jobbet"-klass?

Medlem

8/10 lättare än förra quizet.

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

9 av 10, bomma Bully-frågan.

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

1/10. Enda spelet jag spelat var Portal. Många chansningar blir det... och ingen gick hem.

Medlem

10/10 med några gissningar

1
Skriv svar