Som utlovat - ny Cyberpunk 2077-stream annonserad

Robot
Som utlovat - ny Cyberpunk 2077-stream annonserad

Den andra delen av Night City Wire kablas ut på måndag.

#cyberpunk-2077, #cyberpunk2077


Medlem

Blir att bänka sig. Taggad till 1000 på detta spel, hoppas inte det blir flopp av det hela.

Medlem

Bra producerat sist. Mysigt! Ser fram emot intervjun med Refused.

Medlem

Känner mig rätt kluven till det här. Å ena sidan vill jag suga i mig allt som finns om Cyperpunk 2077, å andra sidan vill jag inte veta ett skvatt om spelet när jag väl sätter tänderna i det i november(hoppas jag).


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Blir att bänka sig. Taggad till 1000 på detta spel, hoppas inte det blir flopp av det hela.

Någon klar flopp tror jag inte det blir, däremot kommer det förmodligen inte leva upp till de skyhöga förväntningar som många har, men kommer säkert bli ett mycket bra spel oavsett.

Fragtjuv

Någon flopp tror jag absolut inte att det blir. Och då betyder flopp för mig att spelet antingen är riktigt uselt eller säljer horribelt dåligt.

Jag tror att det kommer att bli bra men om det blir bättre än Witcher 3 återstår ju att se.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Testpilot

Vill kolla. Men kommer inte att kolla för vill inte se för mycket. November är dock evigheter bort...

Medlem

min hype nivå ä low , ..spelat har 3rd view alls pass --

Medlem
Skrivet av Predman:

min hype nivå ä low , ..spelat har 3rd view alls pass --

Ge det en månad om dom släpper modverktyg den sen har du 3rd person garanti.

Medlem
Skrivet av Priapsi:

Känner mig rätt kluven till det här. Å ena sidan vill jag suga i mig allt som finns om Cyperpunk 2077, å andra sidan vill jag inte veta ett skvatt om spelet när jag väl sätter tänderna i det i november(hoppas jag).

Precis min känsla. Men jag vet ju att jag kommer att titta i alla fall.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Precis min känsla. Men jag vet ju att jag kommer att titta i alla fall.

Haha, det gör jag säkert med.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Jag hoppas på mer:
- Neuromancer och Blade Runner-vibbar
- intressanta interaktioner med invånare
- konstiga implantat, droger osv

Hoppas på mindre
- GTA-vibbar
- Bilkörande

Tror det kommer att bli kanonbra, om de kan leva upp till hälften av allt de lovat och teasat om

Medlem

Är det bara jag som är lite orolig över den initiala försäljningen av detta spel till konsoler ? nextgen kommer typ samtidigt som Cyberpunk släpps men utan någon ordentligt nextgen patch. Så många som tänker köpa nextgen konsoler lär ju vänta på denna patch innan man köper spelet ? Jag hade tänkt text att Cyberpunk skulle bli det spelet som jag inviger PS5:an med men eftersom nextgen patchen inte är släppt då så känns det ju lite surt att inviga med ett spel som inte maxar PS5an...

Medlem

@Cladrius: jag tänkt att spela på console PS5! LuL ..

Medlem
Skrivet av EYEtriforce:

Är det bara jag som är lite orolig över den initiala försäljningen av detta spel till konsoler ? nextgen kommer typ samtidigt som Cyberpunk släpps men utan någon ordentligt nextgen patch. Så många som tänker köpa nextgen konsoler lär ju vänta på denna patch innan man köper spelet ? Jag hade tänkt text att Cyberpunk skulle bli det spelet som jag inviger PS5:an med men eftersom nextgen patchen inte är släppt då så känns det ju lite surt att inviga med ett spel som inte maxar PS5an...

Det är ju fortfarande månader kvar till release, och tills PS5 släpps, så det blir nog en nextgen-patch rätt så snart efter PS5 har släppts. De kommer ju garanterat villa casha in på alla som dig (och även mig, troligen) som vill uppleva det till "max" på next-gen

1
Skriv svar