Helgdiskussion - Vilket har varit ditt sommarspel?

Medlem

Har ju 8 dagar kvar på semmestern. Jag som gillar strategi, har ju spelat en del Combat mission: Black Sea, Och Combat Mission: Shock Force 2. Fantastiska spel!

Men jag har ju en sådan lång backlogg, med AAA spel. Och även annat, som verkar intressant.

Massa påbörjade spel, som borde köras igenom.

Sen 7 Juni släppte ju eezstreet den i 2 år efterlängtade V.7.0 av Elite Force, till SWAT 4. Vilket gjort SWAT 4, till ett väldigt bra spel, igen!! Har även i början av sommaren, blivit supporter. Till den andliga uppföljaren, till SWAT 4, "Ready or not" för den nätta summan av 120 Dollar Så lite Alfa lir där har det blivit. Sen har det blivit "early Access" i Ground Branch, vilket också verkar lovande.

Fan!!! Jag bara köper, och köper! Utan tid att lira. Semmestern tänkte man. Men all tid går ju med familjen. Nästan så man längtar, att semmestern ska ta slut. Så man har lite tid, att spela igen


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

No man's sky vr

FM-guru
F.d. Sisyr

Har inte alls känt mig nödgad att återgå till klassiker, faktiskt. Dessutom har jag haft ovanligt mycket tid för spelande (och då har jag ändå rätt bra med tid normalt sett), så det har avverkats en hel radda spel. Svårt att peka på ett eller ens ett par, därmed.

Just nu varvar jag Ghosts of Tsushima med Expeditions: Viking och Void Bastards.

Medlem

Lite otippat så fastnade jag för the Hunter: Call of the Wild, har klockat upp ganska många timmar under framförallt juli månad i och med allt regnande.
Väntar bara på obligatoriskt PRO-medlemskap ska trilla ned i brevlådan i och med detta, är väl bara att inse att man inte blir yngre med åren.

Inaktiv

Fastnade först för Escape from Tarkov och sen Hell Let Loose.

Medlem

Jag tycker att det har varit en sån jäkla torka på riktigt bra spel nu när allting skjuts upp till höger och vänster.

Med det sagt har det varit lite slöspelande i Valorant, samt Binding of Isaac och Darkest Dungeon på Switchen, men jag tycker att årets storspel kan börja komma nu!

Mitt sommarspel blev Kingdom Come: Deliverance, som jag vigde onyttigt mycket tid till under min semester.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Hearthstone. Mestadels battlegrounds då


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Fader Konungen:

Mitt sommarspel blev Kingdom Come: Deliverance, som jag vigde onyttigt mycket tid till under min semester.

Blev du klar med den då? Har förövrigt själv kört just KCD bitvis tidigare under sommaren, men känns som det är en del kvar.
Betat av dock de flesta side-quests när man kollar upp vilka som finns. Däremot alla DLC's förutom en kvarstår.

Nåväl, det skjuts upp ett tag till så jag kör lite annat medans.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

@Castor.T: Yes, blev klar med spelet i början av juli.:) Gjorde inte allt men det mesta. Skippa till exempel tornerspelet som hade nån DLC-quest kopplad till sig. Tror också Theresa hade nån mer sidequest jag skippa.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Skriv svar