Godfall välsignar oss med 9 minuters gameplay

Robot
Godfall välsignar oss med 9 minuters gameplay

Axla rollen som en gudalik krigare i en helt ny fantasy-värld.

#Gearbox, #Godfall


Medlem

Gudalik krigare, flyger iväg 10 meter när man blir slagen

Medlem

Ser så jäkla tråkigt ut så det inte finns, tror inte på denna titel.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Det känns som en typisk launchtitel för en ny generation. Lite RYSE över det hela!

Medlem

Ugh, ser ut som ett riktigt mähä av kopia på God Of War.

Medlem

Hoppas detta är ett sånt spel som är meh att titta på men kul att spela, för det såg rätt tråkigt ut.
Mvh sucker för lootspel


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Det ser ju ut att vara extremt smala koridorer med någon mindre arena in i mellan, kan ju hända det slutgiltiga spelet är något mer öppet?
Aja, ska nog mycket till att jag köper detta, gillar inte estetiken alls med flashiga rustningar etc.
Men som nämnt tidigare så ser det ut att vara en launchtitel som försöker visa lite snygg grafik utan att pressa hårdvaran något nämnvärt, som Ryse till One eller Heavenly Sword till Ps3

Medlem

Ser inte ut som något som sticker ut från mängden, är mer taggad på nya Ratchet and crank som ser och verkar vara genuint kul. Sony fäller lite krokben på sig själva om detta blir en lanseringstitel då man kan få samma spel med i en bundle när man köper rx 5000-serien.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hur många spel är liknande detta undrar jag.
Inte intresserad alls när vi har alla dessa storydrivna spel idag.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

FM-guru
F.d. Sisyr

Kanske är det kanon, men utseendet på spelet får mig att tro att utvecklarna hade som målsättning att skapa den mest generiska, oinspirerade spelvärlden som någonsin funnits - så generisk att den sticker ut. Anthem 1.5.

Medlem

Japp ser inte kul ut alls. Tråkig grafik, lågt tempo, inget blod.

Medlem

Det ser himla tråkigt ut. Striderna har ingen som helst tyngd eller respons. Det känns lite som om karaktären slåss mot hologram till överdramatisk musik i trånga korridorer. Vapnen går rakt igenom fienden som inte alls reagerar i förhållande till hur de blir träffade.
Det var inte särskilt snyggt grafiskt heller.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Där dog den lilla hype jag hade, jag hade förväntat mig mycket snabbare game play, detta ser oerhört statiskt och klumpigt ut, hade hoppats på något bättre då jag älskar grind spel, men detta var nog inte vad någon hade förväntat sig?? Jag trodde även att det skulle vara mer öppet, det ser ut som ett spel från början av 2000-talet i deras map-design, är helt förvirrad.

Ambassadör
Xbox

Ja nä, det här ser ut som generiskt skräp.

Ibland dyker det upp spel där den första frågan man ställer sig är "varför?".


signatur

Jump in.

Medlem

jag hoppas ju dom kommer ha mer attacker än 3-4 per vapen blir ganska enforming annars. det ser ut för mig som en nerdummad darksiders.

det är ju tidigt skede men av det ser ut så är interaktionen av mobsen slå slå slå inga abilities direkt.

samma gäller attackerna så det är ju jävligt mycket som fattas enligt mig.
Men som sagt tidigt skede.

bara dom inte tror dom kommer undan med mobs med 2-3 olika attackera och vapen med 3-4 attackera.

folk kommer somna efter ca 4 timmar om så är fallet tyvärr, med det sagt har jag alltid sett fram emot ett third person loot/hack n slack som diablo.

Medlem

Tråkigt att utvecklare inte vågar ta ut svängarna lite mer. De utvecklar ett spel till hårdvara som endast hålls tillbaka av fantasin och så får man ett generiskt och inovativfattigt spel efter den gamla mallen på hur ett fantasyspel ska se ut och spelas. Tråkigt. Allt det här har man sett hundratalet gånger förr.

Medlem

AI.n ser ju totalt panndö ut, mja vet inte riktigt om detta blir nått. Tveksamt.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Fy farao vad tråkigt det ser ut.

Gearbox? Jojomän behärskar de spel med svärd och fantasyteman (?) GOTY-känsla redan nu.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

På hans beskrivning låter det som Dark Souls. Han beskriver detta precis som om de gör något revolutionerande nytt. Jag såg generisk fantasy, helt oinspirerad och ser aptråkigt ut.


signatur

I drank what?

Medlem

Hoppade in här för att kolla va folk tycker. Då e jag långt från ensam att tycka att detta är en medioker sörja som luktar flopp lång väg. Kommer inte ens spela det när det kommer gratis på PS plus. Det ser bara inte värt tiden man investerar.

Medlem

Det ser otroligt tråkigt ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Måste hålla med om att det ser riktigt tråkigt ut..

Medlem

Ja, det här var bland det tråkigaste jag sett på länge.

På pitchen lät det ju som en fusion av Dark Souls och Diablo II. Men i videon såg det ut som en statisk testremsa. Långsamt, uddlöst.

Det är illa när ett benchmark-test känns roligare att titta på än gameplay från en lanseringstitel.

Medlem

S.G.T.G. (Snyggt, Generiskt, Tråkigt, Gameplay).

Skribent

Var nog en av de mest oinspirerad spelen jag sett på länge. Stängde av efter halva presentarionen då de sa innan att det var det sista som presenterades.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

@Fr0gg0.: Därför jag hatar nya GOW.. just detta tråkiga fighting systemet som förstörde allt.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Gudalik krigare, flyger iväg 10 meter när man blir slagen

Snarare tvärtom, Hen blir ju träffad flertal gånger och ändå fortsätter kombinationerna, ser ut som något riktigt
oinspirerat buttonmash spel.

1
Skriv svar