DrDisrespect har börjat streama igen – på Youtube

Pansarknekt

Killen ska säkert ha en egen plattform med sina polare. Chillar på tuben under tiden detta blir klart.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Är det vuxna personer här eller barn i den här tråden? Genuint intresserad.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Är det vuxna personer här eller barn i den här tråden? Genuint intresserad.

Ok boomer!

Medlem
Skrivet av Bawzan:

Ok boomer!

Kul


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av aeqvist:

Eller så är det väldigt originellt eftersom han kan leva väldigt gott på sin karaktär han skapat 👌

Ser sällan en korrelation mellan popularitet och kvalitet dessa dagar. Menar du att skaparna bakom klippen på Youtube trending är beundransvärda bara för att de är populära? Cardi B feat. Justin Bieber feat. DJ Khaled feat David Baguetta är samtliga talangfulla så att det brister och skapar konst utan dess like? Fin smiley


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Konstig take. Det var ju omgivningen som byggde upp hypen inför en comeback, precis på samma sätt som alltid sker när en stor streamer haft en paus/varit avstängd/whatever. Vad var det för PR-jippo han organiserade under månaderna han var borta? Lade upp en två min video och skrev ett par orelaterade tweets? Är det detta som är "en helt annan nivå av vidrighet"?

Sluta larva dig. Du verkar bara vara ute efter att få hata lite.

Hat? Ser inte ens en tendens till en så pass extrem känsloyttring. Kritik däremot..


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem
Skrivet av cohletrain:

Ser sällan en korrelation mellan popularitet och kvalitet dessa dagar. Menar du att skaparna bakom klippen på Youtube trending är beundransvärda bara för att de är populära? Cardi B feat. Justin Bieber feat. DJ Khaled feat David Baguetta är samtliga talangfulla så att det brister och skapar konst utan dess like? Fin smiley

Orginellt och kvalitet är inte samma sak.

Beundransvärt tycker jag inte, inget material som tilltalar mig, tittar inte på det. Dom gör något som många gillar, vad är problemet? Måste det vara kvalitet eller konst?

Medlem
Skrivet av aeqvist:

Måste det vara kvalitet eller konst?

Ja.. Och jag tror att det är där våra livsfilosofier skiljer sig markant! Stör mig något oerhört på att fördummande material blir så populärt, men det är nog ett fel hos mig snarare än något annat..


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av cohletrain:

Hat? Ser inte ens en tendens till en så pass extrem känsloyttring. Kritik däremot..

Semantik och spel för gallerierna eller begrep du på allvar inte att ordet "hat" inte användes bokstavligt? Aldrig hört talas om "hat" på internet etc? "Recreational outrage" är en populär engelsk term som passar det jag var ute efter.

edit: Aja, nu blir det väldigt off topic, så den diskussionen släpper jag.

Medlem
Skrivet av cohletrain:

Ja.. Och jag tror att det är där våra livsfilosofier skiljer sig markant! Stör mig något oerhört på att fördummande material blir så populärt, men det är nog ett fel hos mig snarare än något annat..

Japp alla är olika helt enkelt, sen betyder det inte att man inte kan uppskatta båda sidorna.

Medlem

Alpha hanen är live nu !

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Semantik och spel för gallerierna eller begrep du på allvar inte att ordet "hat" inte användes bokstavligt? Aldrig hört talas om "hat" på internet etc? "Recreational outrage" är en populär engelsk term som passar det jag var ute efter.

edit: Aja, nu blir det väldigt off topic, så den diskussionen släpper jag.

Jo. En term som talar för hur otroligt polariserat internetklimatet är. Antingen älskar man något, eller så hatar man det av hela sitt hjärta. Känns inte jättekonstruktivt på lång sikt


signatur

"I'll bet Hector pauses here every day, and thinks to himself... 'Boy I wish I could see past my gut and enjoy my expensive monogrammed floor!'"

Medlem

Tycker han är skön underhållning och som all underhållning finns det inga rätt eller fel utan alla gillar olika saker.

Misstänker dom flesta som kollar på honom just för underhållnings värdet och skiter fullständigt om han är bra eller dålig i det specifika spelet.

Angående varför Twitch bannat honom så har jag jag ingen åsikt tills det finns något att ha åsikt om vilket lär ske om det sker efter att alla advokater har kastat sten på varandra.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

123
Skriv svar