Föreslå co-op shooters

Medlem
Föreslå co-op shooters

Jag å tjejen letar efter ett nytt co-op ”shooterspel”. Vi gillade Ghost recon wildlands å köpte GR: Breakpoint men det är ju så uselt så det är ospelbart.

De spel vi redan kört är: *EDIT: Uppdaterad*

The Division 1&2
Far Cry 5
Sniper elite 4
Ghost recon: wildlands & breakpoint
GTA online
Borderlands-serien
Resident evil 5&6

Det vi söker är spel där vi samarbetar alltså inte pvp. Ps4 eller pc.

Medlem

Borderlands är trevliga lootshooters. Går dessutom att lira i split-screen om man tycker om att trängas i soffan!

Medlem

Halo: Master Chief Collection. Grymt kul i co-op. Billigt med Game Pass.

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Gears of War serien har Co-op kampanj.

Intel I5-8600K, Noctua NH-U12S, Gigabyte Z370 HD3 , Corsair 16GB DDR4 CL 15 3000MHz, MSI RTX 2070 Armor, Samsung 970 Evo 500GB, Samsung 840 EVO 250GB SSD, Seagate 3TB 7200RPM Barracuda, Corsair CX 600M

Asus VG248QE, Samsung Syncmaster T220, Corsair Scimitar, Corsair Strafe MX Silent.

Medlem

Gillade ni Far Cry 5 så köp New Dawn
Lite kort kanske men gillade det bättre än femman.

Och Borderlands-spelen som tidigare föreslagits.

Skribent

Finns det inte någon mod så man kan lira Half life 1 och 2 i co-op? Det kanske kan vara något. Borderlands rekommenderas som sagt, men ni kan hoppa över den som heter pre-equal.

Medlem

Skulle ha tänkt efter lite mer när jag skrev vilka spel vi spelat tidigare Borderlands-spelen samt Resident Evil 5-6 har vi också spelat. Uppdaterar listan.

Skrivet av Arzei:

Halo: Master Chief Collection. Grymt kul i co-op. Billigt med Game Pass.

Går det att spela igenom alla kampanjer i co-op?

Medlem
Skrivet av Pixelwood:

Skulle ha tänkt efter lite mer när jag skrev vilka spel vi spelat tidigare Borderlands-spelen samt Resident Evil 5-6 har vi också spelat. Uppdaterar listan.

Går det att spela igenom alla kampanjer i co-op?

Ja.

Game Jam-general

Remnant From The Ashes är nån sorts skjutar för upp till 4 personer som även blir gratis på Epic Game Store imorgon (13/8). Kan ju vara något? Även Destiny 2 kan vara intressant? Det är också gratis på Steam.

fick smisk som barn

Medlem

Om ni går in på sidan co optimus så listar de spel med co - op , vilken plattform , antal spelare mm .
I Far Cry New Dawn så var det lite strul med co op delen , om jag hade servern och min polare anslöt så fick han springa efter när man ska rädda någon och fly i en bil för det fanns bara plats för två i bilen , ai man räddar och mig , annars ett ganska kul spel .
Sven co - op heter en mod till Halflife 1 som låter dig spela med polare.
Har ni provat de äldre Rainbow Six spelen , Swat 4 ?

Kan inte FZ ha en fast tråd för co - op spel som läsare kan fylla på med spel ?

UNDVIK !!!!!!!!!! Colonial Marines .

Medlem

Halo MCC, Dying Light, Vermintide 2 och Left 4 Dead 2. Samtliga är fantastiskt roliga i co-op.

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Remnant From The Ashes är nån sorts skjutar för upp till 4 personer som även blir gratis på Epic Game Store imorgon (13/8). Kan ju vara något? Även Destiny 2 kan vara intressant? Det är också gratis på Steam.

Remnant from the Ashes e riktigt kul I co-op, rekommenderas!

Game Jam-general
Skrivet av Lord Silver:

Remnant from the Ashes e riktigt kul I co-op, rekommenderas!

Kul att höra för jag och en polare väntar på att nabba det på EGS och spela framöver

fick smisk som barn

1
Skriv svar