Vill ha någon att spela Minecraft Dungeons med

Medlem
Vill ha någon att spela Minecraft Dungeons med

Jag är en grabb på 13 bast och vill ha någon att spela Minecraft Dungeons med.
Min pappa har skrivit här andra gånger och fått bra respons.
Jag kör casual på levlarna mellan 4-6 men om du vill så kan du hjälpa mig på level 7 (bara om du vill).
PM:a mig om du vill spela så får du min gamertag annars om du inte vill PM:a mig så är min discord [Dscent Strike#6172].

Jag hoppas att det är OK att jag, en 13 åring, skriver på detta forum.

Medlem

Bra att du frågar, och välkommen till forumet!

Åldern är inget problem. Många här på forumet va själva 12-13 när de först regga sig här på forumet. Så det är inga problem så. Demografiskt sett består FZ:s community främst av män i 18-55 årsåldern, men alla över 12 eller så är välkomna, oavsett kön. Det viktigaste är att man håller sig någorlunda sansad.

Det finns säkert ett fåtal andra 13 åringar till här, men det är betydligt lättare att hitta spelare som är 18 och upp. Detta sagt så är det kanske inte helt enkelt att hitta nån som är ungefär lika gammal som dej och samtidigt vill lira Minecraft Dungeons. Fast det är inte omöjligt. Jag tror att definitivt att det finns någon att spela med. Mest sannolikt ser någon farsa ditt inlägg och kan kolla med sin son eller dotter i högstadiet.

Fråga på Discord

Jag skulle dock tipsa om att fråga i chatten på FZ:s discord, det är lite mer avslappnat, känns mer naturligt att fråga om nån vill hoppa in och köra.

Jag tror att, om du frågar där 4-5 gånger ifall nån känner nån på högstadiet som vill lira, så kommer du att hitta... och inte en person utan ett 10-tal att spela med!

Du kan också kolla på andra spelsidor, men en nackdel då är väl att du inte kommer hitta någon så lugn, hjälpsam, fredlig och sansad som på FZ. För dessa egenskaper tIllhör kulturen och gemenskapen på FZ. Det tycker åtminstone jag. Dessa egenskaper är vad som särskiljer FZ ifrån många andra spelsidor.

Lycka till!

Här är länken till Geeks / FZs Discord

https://discord.com/invite/pBZ7CY4


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar