Kod skvallrar om många (många!) fler Avengers-hjältar – Black Panther, She-Hulk, Doctor Strange, m.fl.

Robot
Kod skvallrar om många (många!) fler Avengers-hjältar – Black Panther, She-Hulk, Doctor Strange, m.fl.
Medlem

Jag bryr mig bara om spelet blir bra inte karaktärerna ( vet egentligen nästan noll förutom de gör en destiny approach) Men klart kul om de kommer med

Medlem

Var beredd på att få öppna plånboken för varenda en. Girigare spel får man leta länge och noga efter, av betagameplayet att döma.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

De har garanterat bara lagt in dem som placeholders, men snart kommer snacket gå om att utvecklarna håller på content för att kränga som DLC efter release. Hjältarna i fråga kommer säkert att dyka upp längre fram om spelet är framgångsrikt, men finns just nu antagligen inte i mer än namn.

Medlem
Skrivet av PixelNoise:

Ser komplicerat ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av PixelNoise:

Spelar man på enklaste svårighetsgraden så är nästan alla spel sådär

Medlem
Skrivet av PixelNoise:

Så kan jag typ göra med de flesta spelen..

Folk är så lättlurade av youtubers..

Medlem
Skrivet av Karmak:

Så kan jag typ göra med de flesta spelen..

Folk är så lättlurade av youtubers..

Vad gömmer sig bakom gosedjuret undrar jag. KAN det vara en annan person som sitter där, HRM...

Medlem

ingen Ultron ? vafan

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Vad gömmer sig bakom gosedjuret undrar jag. KAN det vara en annan person som sitter där, HRM...

Det är ett internskämt för kanalen.

Medlem

Av det jag testat så är det än sämre version av Anthem vilket säger en del, var länge sen jag spelade så generiska uppdrag med så kass map design. förstår faktiskt inte hur crystal dynamics har tappat bollen såhär kraftigt. Sen mängden microtransactions skrämmer mig av hur mycket de lyckats trycka in. Förstår inte hur någon skulle gilla detta spelet.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av PixelNoise:

https://www.youtube.com/watch?v=8xl3jlo1omw

Här är en längre video med hans åsikter om spelet
Var sugen på spelet förr men verkar vara mer fokus på att sälja microtransaktioner än bra gameplay.

Medlem
Skrivet av PixelNoise:

Herregud......

Medlem

@kebbe: Nåja, det är ju tydligt att det inte är han som spelar iallafall.

1
Skriv svar