Fall Guys ska släppas till mobiler - i Kina

Robot
Fall Guys ska släppas till mobiler - i Kina

Och med lite tur även här.

#fall-guys

Medlem

"Fall Fuys ska släppas till mobiler - i Kina"

haha typo, trodde först det var nyhet om någon sorts kopia 🤣

Bara för att man är duktig på att argumentera betyder det inte att man har rätt.
Man kan väldigt enkelt argumentera bra för dåliga anledningar.

Definition of Conjecture: Opinion or judgment based on inconclusive or incomplete evidence; guesswork.

Medlem

definitivt en kinesisk kopia!

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

"Fall Fuys ska släppas till mobiler - i Kina"

haha typo, trodde först det var nyhet om någon sorts kopia 🤣

Tänkte samma sak!

I drank what?

Chefredaktör

Haha, jag har gjort kaffe nu. Fastän Fall Fuys låter som när man bränt tungan riktigt ordentligt.

Din vänlige kvartersspindel - följ mig på Twitter

Medlem

Tror faktiskt jag hade lirat det här en hel del om det fanns tillgängligt på mobil. Känns som en perfekt plattform för det.

Medlem

Ja, jag tror också jag hade gjort det. Platta och telefon känns rätt bra format faktiskt.

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop

Inaktiv

Spelade en match med 6 ronder igår, trodde inte det kunde bli fler än 5.

Medlem
Skrivet av anon_328494:

Spelade en match med 6 ronder igår, trodde inte det kunde bli fler än 5.

Tror det har att göra med uppdateringarna. Max antal för sista är 15st, kan ha varit den näst sista som tillät fler än 15 att kvalificera sig.

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop

1
Skriv svar