Recension – Project Cars 3

Redaktör
Skrivet av drsnap:

Oj, jättetråkigt att recensenten inte gillade det. Jag personligen fann denna nya inriktning helt rätt väg att gå.

Lätta upp på assistering o annat och få mer realism, och gör att man tillsammans med ännu mer xp ges moroten att hela tiden utmana sig själv... pusha sig själv till mer utmanande inställningar. Allt medan du i grunden har ett ypperligt bilspel, där till man får en god portion spelglädje, treskärmsstöd och support för några av de bättre rattarna på marknaden. För min del ser jag gärna de finslipar detta läge o helt och hållet fortsätter på denna linje. Känns fräscht för en spelserie som annars kunde gått den "lätta" vägen med att bara vara ytterligare en simulator.

Riktigt bra spel...även om jag kan hålla med om att det knappast är perfekt.

Jag gillar lätt-simmar som Forza rejält, så riktningsbytet gör mig inte så mycket (även om jag tycker utvecklarna kunde ha sagt det). Men jag tycker spelet svajar i fråga om svårighetsgrad, AI och karriärupplägg, det är för ojämnt och opolerat. Tyvärr.

Medlem

Jag kanske ska prova ändå? Eftersom jag gillade Dirt Showdown. Den var riktigt rolig!
PC 1&2 tyckte jag var för svåra.

autograph

12
Skriv svar