Djävulshundar & cyberbin när AC: Valhalla och Watch Dogs Legion visar upp sig

Robot
Djävulshundar & cyberbin när AC: Valhalla och Watch Dogs Legion visar upp sig
Medlem

Va är de för trailer Ubisoft slänger ut på Valhalla. Såg ju ut som ett spel från 2010! Laggar och dålig grafik. GUD vad opepp jag blev på Valhalla nu😂

Medlem

Det kom en artikel förut om att Xbox versionen skulle inte ha fysisk skiva om man köper Collectors edition. Fick mail igår från Ubisoft om att dom gör en pudel och alla som köper Collectors edition får en fysisk skiva också. Hurra!

Medlem

AC såg riktigt sunkigt ut.

Medlem

Wow AC såg verkligen uruselt ut :/ hur och varför?

Medlem

Det där såg verkligen ut som en gammal trailer till AC Valhalla. Står till och med work in progress på den och man ser en massa skumma och hackande kameravinklar, mycket lagg och dåliga animationer där till och med objekten går igenom karaktärerna. Så väldigt early jämfört med tidigare trailers. Varför dom visar denna trailer nu är helt bortom all logik.

Medlem

Tittade på Watch Dogs: Legions och jag har för mig att Scotland Yard byggnaden har använts som exempel för alla gameplay videor som de visar oss. Känns inte lovande om de gör samma gamla copy paste uppdrag för de flesta av deras uppdrag.

Jag gillade Watch Dogs 2, storyn var lagom intressant och det fanns tillräckligt med variation i gameplay mekanik och uppdrag. Inget 10/10 spel men ändå kul. Men det känns inte alls som Legion kommer vara unikt nog att spela.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Maddox:

Jag gillade Watch Dogs 2, storyn var lagom intressant och det fanns tillräckligt med variation i gameplay mekanik och uppdrag. Inget 10/10 spel men ändå kul. Men det känns inte alls som Legion kommer vara unikt nog att spela.

Helt enig. WD2 var ett rätt bra spel – framförallt när det fokuserade på stealth och hacking. Synd att de inte litade helt på den mekaniken. Det kändes ganska apart att man kunde 3D-printa en automatkarbin och gå bananas.

Tyvärr verkar de gå åt helt fel håll med trean, som känns mer ofokuserat.

"Cinematiskt"


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

@bluebird: Absolut, DedSec klagar på att mass övervakningen förstör liv och hur de stora företagen vill ha absolut kontroll, men samtidigt 3D-printa vapen och springa runt och döda alla som är i vägen känns lite som hyckleri. De hade kunnat göra det mycket bättre om belöningen för att oskadliggöra folk utan att döda dem hade varit större. Att använda vapen skulle haft en negativ påverkan på DedSecs image och Marcus självrespekt när oskyldigt folk dör genom hans agerande.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Va är de för trailer Ubisoft slänger ut på Valhalla. Såg ju ut som ett spel från 2010! Laggar och dålig grafik. GUD vad opepp jag blev på Valhalla nu😂

Kan ju ha och göra med att Youtube sönderkomprimerar saker och ting.

Sedan är detta uppenbarligen en riktigt tidig version av spelet. Exempel är hur det står "Work in progress" nere i hörnet.. vilket tenderar att innebära antingen beta eller med största sannolikhet.. Alpha. Vilket innebär en build med ett antal månader på nacken.

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Kan ju ha och göra med att Youtube sönderkomprimerar saker och ting.

Sedan är detta uppenbarligen en riktigt tidig version av spelet. Exempel är hur det står "Work in progress" nere i hörnet.. vilket tenderar att innebära antingen beta eller med största sannolikhet.. Alpha. Vilket innebär en build med ett antal månader på nacken.

Det är ju väldigt märkligt att andra spel kan ha bra trailers som till exempel Doom Eternal och Ghost of Tsushima som visade upp strålande gameplay långt innan release och vissa har blivit "sönderkomprimerade". Ne, denna trailer va skit helt enkelt. Och varför visar man upp en build med ett antal månader på nacken? Ingen bra marknadsföring där inte. Nästa steg är väl att skjuta upp spelet 3 månader😅 Nä, var pepp för Valhalla men tappat allt förtroende nu. Ja menar det är ju inte en liten studio på 15 personer vi snackar om.

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Wow AC såg verkligen uruselt ut :/ hur och varför?

Kan bero på att Ubisoft har tappat all talang de en gång hade.
Tidigare AC spel hade precis lika dåliga animationer och missar som gör att det ser uselt ut. Nu när folk förväntar sig mer så är det lite lättare att uppmärksamma dessa brister.

Medlem
Skrivet av loerk:

Kan bero på att Ubisoft har tappat all talang de en gång hade.
Tidigare AC spel hade precis lika dåliga animationer och missar som gör att det ser uselt ut. Nu när folk förväntar sig mer så är det lite lättare att uppmärksamma dessa brister.

Men jag vill minnas att Ezio trilogin var väldigt bra spel för sin tid. De var väl omtyckta av många också? Jag tyckte de var riktigt roliga. Black Flag och Rogue var också två spel som jag vill minnas var nice både grafiskt och animationer. Båtstriderna var ju bra gjorda. Det var iallafall någon form av kvalité.

Det här känns ju bara pinsamt. Fick inte ut en enda positiv sak från den där videon.

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Men jag vill minnas att Ezio trilogin var väldigt bra spel för sin tid. De var väl omtyckta av många också? Jag tyckte de var riktigt roliga. Black Flag och Rogue var också två spel som jag vill minnas var nice både grafiskt och animationer. Båtstriderna var ju bra gjorda. Det var iallafall någon form av kvalité.

Det här känns ju bara pinsamt. Fick inte ut en enda positiv sak från den där videon.

Kanske skulle varit lite tydligare.
Menade inte alla tidigare spel.
Black flag var helt klart bra för sin tid och ett roligt spel.
Jag tänkte mer på de två senaste AC spelen där man är i egypten och grekland.

Medlem
Skrivet av loerk:

Kanske skulle varit lite tydligare.
Menade inte alla tidigare spel.
Black flag var helt klart bra för sin tid och ett roligt spel.
Jag tänkte mer på de två senaste AC spelen där man är i egypten och grekland.

Ah ok, jag har testat Origins och tyckte inte det kändes så bra. Kom inte jätte långt för tröttnade ganska snabbt. Odyssey har jag inte testat men det har inte lockat mig alls. Kommer stå över Valhalla också.

1
Skriv svar