Dirt 5 försenas

Robot
Dirt 5 försenas

Codemasters behöver lite mer tid, men inte mycket.

#dirt-5, #försenat, #xboxseriesx, #ps5


Medlem

Dom skulle ju lätt kunna skjuta upp release ännu mer om dom ville eftersom PS5 inte kommer släppas i alla länder i år. Men rätt bra att dom inte gör det.


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

Medlem
Skrivet av Ac3 Toni:

Dom skulle ju lätt kunna skjuta upp release ännu mer om dom ville eftersom PS5 inte kommer släppas i alla länder i år. Men rätt bra att dom inte gör det.

Hur ser det ut, vilka länder kommer PlayStation 5 att släppas i?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hur ser det ut, vilka länder kommer PlayStation 5 att släppas i?

Det viktiga frågan är "Kommer den att släppas i Sverige i år?" 😎😁

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Det viktiga frågan är "Kommer den att släppas i Sverige i år?" 😎😁

Jo absolut men hade för mig att Sverige var klart redan. Men SONY™ kanske inte har gått ut med något ännu..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN:

Jag vet inte vilka länder som fått inviten än, förutom USA.
Så jag tror USA är först som vanligt.
De skickar ett mail till vissa gamla kunder med intresseanmälan som man ska svara på för att kunna få förboka.
Luktar "staggered release" lång väg om detta, så var det när jag bokade min PS2.
Räkna med 1-3 månader mellan de sk. "vågorna", Sverige hade 2 vågor innan butikerna fick sitt då.
Jag fick exempelvis min den 19:e december, dagen innan julledigheten.

Lyckligtvis verkar detta inte gälla Xbox Series X, då det sagts ifrån tillverkningsorten att de redan i somras hade dubbelt så många konsoler tillverkade.


signatur

Scandinavian XBOX Network Gamers

1
Skriv svar