Nystartad studio gör Lords of the Fallen 2 till pc, PS5 och Xbox Series X

Robot
Nystartad studio gör Lords of the Fallen 2 till pc, PS5 och Xbox Series X
Medlem

Hoppas de lyckas, jag känner att LOTF fick mycket överdriven flak för att de var det första spelet ut med att inspireras tungt av DS-konceptet.

Spelet var absolut förtjänt av mycket av kritiken men kollar man vad Deck13 lyckades med senare så är The Surge 2 tex ett riktigt bra spel i genren.

Givet mer tid och erfarnhet så känns det som jag mer än gärna utforskat lords universum som inbitet souls-fan.

Oklart nu med helt annan utvecklare dock.

NuZ
Testpilot

Lär väl heta Pc, PS5 och Xbox Series eller? För nu är det väl officiellt med Series S också


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Lords of the fallen var väldigt lovande, men det var lite för klumpigt och många trånga utrymmen. Fixar de till stridssystemet och level-designen bara så kan det bli bra.

Medlem

Var stort fan av Lords of The Fallen men det var svårt att se förbi problemen spelet hade. Väldigt buggigt och dålig optimering gjorde det svårspelat.

Medlem

Hoppas de blir klara med spelet jag gillade det första.

Redaktör
Ponny
Skrivet av NuZ:

Lär väl heta Pc, PS5 och Xbox Series eller? För nu är det väl officiellt med Series S också

Var kan de inte bara hålla det okomplicerat.


signatur

En Bamseponny av folket

NuZ
Testpilot
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Var kan de inte bara hålla det okomplicerat.

PC, PS5 & Xbox


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Redaktör
Ponny
Skrivet av NuZ:

PC, PS5 & Xbox

Agree, Microsoft har ju klargjort att nya konsolen/konsolerna heter Xbox. Men om Xbox One är med blir det då: pc, PS5, XB1, XB. Okej att världen har större problem 2020, men jag får huvudvärk!

Jag tycker vi döper Xbox Series X/S till Xbox 4. Fantasilöst, men ack så tydligt.


signatur

En Bamseponny av folket

NuZ
Testpilot
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Agree, Microsoft har ju klargjort att nya konsolen/konsolerna heter Xbox. Men om Xbox One är med blir det då: pc, PS5, XB1, XB. Okej att världen har större problem 2020, men jag får huvudvärk!

Jag tycker vi döper Xbox Series X/S till Xbox 4. Fantasilöst, men ack så tydligt.

Ack så tydligt! Jag röstar för ditt förslag!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar