Medlem
Lost Ark RU

Tänkte kolla om det var någon annan inte heller kunde vänta på EU-release och har hoppat in på RU-serven med vpn? Är inte så komplicerat att få det uppsatt och får runt 40 ms i ping, helt klart spelbart! Tar och postar utube-länken här, ifall nån annan känner sig sugen!

Moderator | Testpilot

Jag spelade på de koreanska-servrarna och ryska, men det blev ganska tradigt rätt så fort. Det är lätt att få igång i det stora hela, men kan ändå bli bökigt och så förstår man ju ingenting i samma veva.

Finns väl engelska patcher vi det här laget, men meh, väntar hellre tills en riktig Engelsk-version kommer istället.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ja, jo, jag kör med en engelsk patch och går rätt bra att hänga med i vad som händer. Men vissa saker blir inte översatta, såsom bilder/loading screens eller röster. Och det som faktiskt blir översatt är inte nån översättning av kvalite, känns lite som om nån har sakickat in allt i google translate, vilket är förmodligen vad som hänt.

För mig har det dock varit rätt okej att missa lite kontext och story här och där, jag spelar lite mer för själva gameplayet, inte storyn. Stridssystemet är helt underbart, älskar hur "tunga" attackerna känns, är lite mer "flashy" än andra RPG:er jag har spelat. Har inte blivit uttråkad än iallafall ^^

Medlem

Är det någon som fortfarande spelar Lost Ark RU?

Medlem

Går att få Lost Ark Open Beta nyckel genom att titta 30min på en drops enabled stream på twitch.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av LARRYLUKE:

Går att få Lost Ark Open Beta nyckel genom att titta 30min på en drops enabled stream på twitch.

Låter mer som en stängd beta i så fall? En öppen bör man väl kunna testa oavsett.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Låter mer som en stängd beta i så fall? En öppen bör man väl kunna testa oavsett.

Stämmer. Men rätt öppen är den 😂

Medlem
Skrivet av LARRYLUKE:

Går att få Lost Ark Open Beta nyckel genom att titta 30min på en drops enabled stream på twitch.

Tack så hemskt mycket för tipset! Nu har jag laddat ner. Ska spela efter jag nattat barnen.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av LARRYLUKE:

Stämmer. Men rätt öppen är den 😂

Oavsett så gjorde jag som du sa och skaffade en nyckel, så tack för tipset!

1
Skriv svar