Vilket RTX 3080/3090 kommer du köpa?

Skribent
Skrivet av Dumlen:

Yes! Kortet är påväg nu, tidigare än väntat Tog mindre än en månad, antingen har folk avbokat en massa kort eller så har Komplett fått en tidigare leverans.

Fan vad GRYMT! Det är helt sjukt hur få kort som verkar ha funnits tillgängliga. Hoppas att de får igång leveranserna på riktigt snart.

Medlem

Webhallen börjar få in fler kort snart också.

Medlem

Nu kom. Mitt asus strix 3090 oc 👌👌👌🙏🙏

Medlem

Nu gick det att beställa 3080 tuf på Webhallen igen med brasklappen att det är lååång leveranstid. Förhoppningen är att att få det till jul iaf, och plocka upp RDR2 ur nån rea-back (brukar iofs inte vara så mycket rea på deras spel) och lira i full flärd under julledigheten.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Fan vad GRYMT! Det är helt sjukt hur få kort som verkar ha funnits tillgängliga. Hoppas att de får igång leveranserna på riktigt snart.

Kortet dök iaf upp idag kring lunch hos min lokala paketdistributör. Fick dock inte plats i det Mini-itx chassi jag hade så blev att åka iväg till Netonnet och det blev ett Zalman Z7 Neo där. Dock fick det inte plats utan några modifieringar där heller, fick helt enkelt använda lite handkraft för att bända till en plåt så det fick plats.

Har upptäckt efter lite spelande att jag behöver montera lite fler fläktar i chassit än de 4 som ingår.

Annars väldigt nöjd med själva kortet

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skribent
Skrivet av Dumlen:

Kortet dök iaf upp idag kring lunch hos min lokala paketdistributör. Fick dock inte plats i det Mini-itx chassi jag hade så blev att åka iväg till Netonnet och det blev ett Zalman Z7 Neo där. Dock fick det inte plats utan några modifieringar där heller, fick helt enkelt använda lite handkraft för att bända till en plåt så det fick plats.

Har upptäckt efter lite spelande att jag behöver montera lite fler fläktar i chassit än de 4 som ingår.

Annars väldigt nöjd med själva kortet

Missa inte Sweclockers-Jonas undervoltningssguide om du vill sänka temperaturerna. Du förlorar ett par fps, men kortet drar betydligt mindre ström och går inte lika varmt.

Skriv svar