Inför Star Wars Squadrons-releasen: ladda med kortfilm

Robot
Inför Star Wars Squadrons-releasen: ladda med kortfilm

CG-video ska bekanta oss med piloterna i kampanjen (och sälja stuff).

#star-wars-squadrons


zsm
Medlem

Riktigt bra. Hoppas spelet inger lite nostalgiska vibbar från dom gamla spelen.

Medlem

Vänta nu, var det inte detta spel som inte skulle ha några DLC? Och så teasas skins redan i trailern?

https://www.fz.se/nyhet/283574-antal-mikrotransaktioner-i-sta...

Medlem

@Ristaaf: skins för förbokning av spelet om jag tolkat saken rätt, har inte tittat på trailern.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Ristaaf:

Vänta nu, var det inte detta spel som inte skulle ha några DLC? Och så teasas skins redan i trailern?

https://www.fz.se/nyhet/283574-antal-mikrotransaktioner-i-sta...

Ptja, jag tror inte förbokningsversionen kostar mer än spelet gör efter release, så det kan väl inte tolkas som mikrotransaktioner.

Men man sa väl även att allt skulle vara tillgängligt för alla, eller nåt sånt. Så folk som köper spelet senare kanske kan låsa upp det här, vem vet.

Men luddigt, helt klart.

Skägg.
10 Chambers

Jag vill så gärna att detta ska bli bra.


signatur
Medlem

Stora förhoppningar på detta. Hoppas hoppas det blir bra!

Medlem

Kan bli kul,vill se hur mycket singelspel där är med innan det blir köp.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Kommer bli epic med vr och hotas.

Medlem

Denna videon gav mig rysningar! Fy fan vad cool


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag vill så gärna att detta ska bli bra.

Jag med! Men visst har du (eller någon på FZ) fått testa lite?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Usch vad jag är taggad på detta, jag funderar på att köpa till ett throttle-reglage till min joystick så man har mer kontroll. Endast för detta (lite för Flight Sim, kanske).


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Vansinnigt taggad!

Köpte mig precis ett thrustmaster 16000 HOTAS setup för att vara redo för detta. Sitter sedan innan på ett Quest headset och hoppas innerligt att detta blir bra..

1
Skriv svar