PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
När man väl fått tag i en PS5 vinner man utlottningen efter 4 nit.
Har följt denna tråd länge och reggade mig för att kunna dela med mig av koden, vet dock inte hur för att det ska bli så rättvist som möjligt?
En idé är att du skapar en tråd och väljer ett av alla inlägg som är sugen på koden enligt en slumpgenerator? Eller bara väljer någon på måfå som ber på sina bara knäskålar Tex mig.
Har följt denna tråd länge och reggade mig för att kunna dela med mig av koden, vet dock inte hur för att det ska bli så rättvist som möjligt?
Skickat PM
Om någon har en kod över så är jag väldigt intresserad.
Typiskt att ps4'an dog i tisdagskväll. Dags för uppgradering om jag vill spela något över huvudtaget.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Fjärde försöket, nu blev jag utvald!
Samma här 😄
En idé är att du skapar en tråd och väljer ett av alla inlägg som är sugen på koden enligt en slumpgenerator? Eller bara väljer någon på måfå som ber på sina bara knäskålar Tex mig.
Nej, jag känner att jag inte pallar med fler tiggarPM nu, jag måste ju försöka hinna med att jobba lite också,
du var ju först på bollen så jag skickar koden i ett PM, håll tillgodo!
Nej, jag känner att jag inte pallar med fler tiggarPM nu, jag måste ju försöka hinna med att jobba lite också,
du var ju först på bollen så jag skickar koden i ett PM, håll tillgodo!
Kul att se!
Grattis Gen Jag är 10/10 nöjd med min ps5a hoppas du blir det med.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Jag ber för att få koden. Är ingen scalper! Ps5an kommer brukas väl i mina händer då jag spelar ca 8h varje dag!
Kul att se!
Grattis Gen Jag är 10/10 nöjd med min ps5a hoppas du blir det med.
Tack
Fick inget mail, varken positivt eller negativt 🤕
Schrödingers lott?
Och så missade man media markt med, buggade i betalningen. Svär inombords
Samma men har med att de är redan köpta tror jag, tryckte på en gång men error vid betalning, eftersom de hade nog typ 10stycken
MM måste ju haft typ 10stycker max.
Jag satt och spam-refreshade hemsidan. Jag tror att jag lyckades norpa en. Jag tog mig igenom betalningen och kom till Tack-för-köp-sidan men jag har inte fått någon mailbekräftelse så jag vet inte säkert ännu...
EDIT: Nu kom mailbekräftelsen också. Woho!
Och så missade man media markt med, buggade i betalningen. Svär inombords
Samma här... Tysk skitsida