PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

Skit oxå ingen vinst denna gång heller, hade två polare som hjälpte mig att vara med i lotteriet också😭


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Tr1pod:

Någon som är intresserad av en kod från Elgigaten? Skriv.

me!

Nytt försök
Skrivet av Tr1pod:

Någon som är intresserad av en kod från Elgigaten? Skriv.

Jag är också intresserad, men helt ny i forumet så som Rookie kanske jag får stå tillbaka i kön

Avstängd
Skrivet av Tr1pod:

Någon som är intresserad av en kod från Elgigaten? Skriv.

Ja absolut


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Jag hämtade min efter MediaMarkt-utlottningen idag!

Väntar fortfarande på min sedan söndagen. Har inte fått annat än en bokningsbekräftelse

Medlem

Jag väntar också på min Ps5 från MM utlottning. Gjorde direktbetalning i fredags sen hände inge mer.

Medlem
Skrivet av NoxValen:

Tyvärr är han bara intresserad av att scalpa koden för 1000kr men det kanske är någon som nappar.

Medlem
Skrivet av Bi0HaZZarD:

Tyvärr är han bara intresserad av att scalpa koden för 1000kr men det kanske är någon som nappar.

Oof 🤦‍♂️

Inaktiv
Skrivet av Peete:

Gah! Blev ingen PS5 SE på Elgiganten! Var inställd på att få en konstigt nog hehe.
Kändes som att de hade massor när man lyssnade på deras senaste stream.

Vad ville du ha för version? Fick en kod men polaren vann med så han behöver den inte. Står att den är personlig i vinnarmailet men betvivlsr att det spelar någon roll.

Medlem

Thank you guys for having me! My partner discovered that she got selected after we found Elgiganten email in her trash mails! just ordered!! GoodLuck for others

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Vad ville du ha för version? Fick en kod men polaren vann med så han behöver den inte. Står att den är personlig i vinnarmailet men betvivlsr att det spelar någon roll.

Om det är disc version och de inte vill ha den tar jag den gärna 🙈

Medlem

Så irriterande, 3e utlottningen på Elgiganten man ej får på, missade mediamarkts också!
Om någon har en kod över, både disc och digital intressant, så pm mig. Lovar posta en hittelön i form av teknikpryl till den som har kod över 😎

Medlem

Nån som har en kod över? Blev inte utlottad Försökt få tag på en Ps5 sen launch men inte lyckats 😕

Medlem

Det är en annan typ av smärta när du ser folk som säljer koderna när du har försökt få en i flera månader

Medlem
Skrivet av NoxValen:

Det är en annan typ av smärta när du ser folk som säljer koderna när du har försökt få en i flera månader

Jag är ganska säker på att det finns en speciell plats i helvetet för scalpers.

Medlem

Skulle inte rekommendera att köpa eller ge bort koder, då dom kan bli ogiltig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av NoxValen:

Det är en annan typ av smärta när du ser folk som säljer koderna när du har försökt få en i flera månader

Ja det är riktigt surt

Inaktiv

Försöker personligen inte scalpa koden, isåfall hade jag köpt en ps och krängt istället. Men om petee inte svarar inom en halvtimme så ger jag den till någon annan, såg att han varit medlem länge och varit aktiv i andrs trådar, sånt ska belönas Vet som sagt inte om den funkar för andra när det står personlig men kan ju vara värt ett försök.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Försöker personligen inte scalpa koden, isåfall hade jag köpt en ps och krängt istället. Men om petee inte svarar inom en halvtimme så ger jag den till någon annan, såg att han varit medlem länge och varit aktiv i andrs trådar, sånt ska belönas Vet som sagt inte om den funkar för andra när det står personlig men kan ju vara värt ett försök.

Jag skaffade mitt konto idag pga hittade inte tråden förens just idag. Men jag hade gärna tagit din bokning men förstår såklart om du väljer nån annan. Vem du än ger till så glöm inte att den måste betalas senast 20:00 idag (om det är via Elgiganten)

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Försöker personligen inte scalpa koden, isåfall hade jag köpt en ps och krängt istället. Men om petee inte svarar inom en halvtimme så ger jag den till någon annan, såg att han varit medlem länge och varit aktiv i andrs trådar, sånt ska belönas Vet som sagt inte om den funkar för andra när det står personlig men kan ju vara värt ett försök.

Om han inte gör, kan jag kasta mitt namn i hatten som jag gjorde tidigare 😁🙈

Medlem

Jag har en kod på Elgiganten om någon vill ha 🙂

*EDIT* Koden har fått ny ägare

Medlem
Skrivet av Moonglow:

Jag har en kod på Elgiganten om någon vill ha 🙂

Ja 😁

Medlem

Ni som väntar på mm kundtjänst om att era koder ska fixas, när dom har skickat vidare till deras it avdelning så testa era gamla koder lite då och då även innan återkoppling.
Min kod funkade under dagen även fast jag inte fått återkoppling

Medlem

Nån som har en kod att skicka? För disc version ?

Medlem

Är det nån som har kod från EG tar jag gärna 🙂

Medlem

Kod sökes av utmattad tvåbarnsfar som försökt få tag på en sedan november. Ni hade gjort en 9årig och en 11åring väldigt glada, och även deras far 😄

Medlem

Jag har en kod på Elgiganten som fungerar i ca 15 min till om någon vill testa.

EDIT: ny ägare

Medlem

Gärna! Skicka om

Medlem

MM skickade idag och fick nu info om leverans imorgon. Så ni som inte fått den skickad än, det finns ännu hopp. Verkar gå snabbt.

Medlem

Fick ingen kod.

Skriv svar