PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
Ja tack
Tyvärr är han bara intresserad av att scalpa koden för 1000kr men det kanske är någon som nappar.
Tyvärr är han bara intresserad av att scalpa koden för 1000kr men det kanske är någon som nappar.
Oof 🤦♂️
Gah! Blev ingen PS5 SE på Elgiganten! Var inställd på att få en konstigt nog hehe.
Kändes som att de hade massor när man lyssnade på deras senaste stream.
Vad ville du ha för version? Fick en kod men polaren vann med så han behöver den inte. Står att den är personlig i vinnarmailet men betvivlsr att det spelar någon roll.
Vad ville du ha för version? Fick en kod men polaren vann med så han behöver den inte. Står att den är personlig i vinnarmailet men betvivlsr att det spelar någon roll.
Om det är disc version och de inte vill ha den tar jag den gärna 🙈
Det är en annan typ av smärta när du ser folk som säljer koderna när du har försökt få en i flera månader
Jag är ganska säker på att det finns en speciell plats i helvetet för scalpers.
Det är en annan typ av smärta när du ser folk som säljer koderna när du har försökt få en i flera månader
Ja det är riktigt surt
Försöker personligen inte scalpa koden, isåfall hade jag köpt en ps och krängt istället. Men om petee inte svarar inom en halvtimme så ger jag den till någon annan, såg att han varit medlem länge och varit aktiv i andrs trådar, sånt ska belönas Vet som sagt inte om den funkar för andra när det står personlig men kan ju vara värt ett försök.
Försöker personligen inte scalpa koden, isåfall hade jag köpt en ps och krängt istället. Men om petee inte svarar inom en halvtimme så ger jag den till någon annan, såg att han varit medlem länge och varit aktiv i andrs trådar, sånt ska belönas Vet som sagt inte om den funkar för andra när det står personlig men kan ju vara värt ett försök.
Jag skaffade mitt konto idag pga hittade inte tråden förens just idag. Men jag hade gärna tagit din bokning men förstår såklart om du väljer nån annan. Vem du än ger till så glöm inte att den måste betalas senast 20:00 idag (om det är via Elgiganten)
Om han inte gör, kan jag kasta mitt namn i hatten som jag gjorde tidigare 😁🙈
Jag har en kod på Elgiganten om någon vill ha 🙂
Ja 😁
Beställt 18/09/2020 17:44
Idag fick man brev från komplett.se
"För alla beställningar som inte täcks av våra nästkommande, bekräftade, leveranser så kommer vi därför att visa 31 december 2021 som preliminärt leveransdatum. "
Ett skämt.
Ja, man valde inte det bästa stället att förhandsboka från. Varit riktigt irriterad på dem ett tag. Fick köpa från MM nu så jag kunde trycka extra hårt med musknappen på "avboka". Förhoppningsvis hjälper det någon.
Ja, man valde inte det bästa stället att förhandsboka från. Varit riktigt irriterad på dem ett tag. Fick köpa från MM nu så jag kunde trycka extra hårt med musknappen på "avboka". Förhoppningsvis hjälper det någon.
Ja det är segt.
Ja det är segt.
Det är ju bara att gå och titta på deras produktsidor för PS5. Bara norska recensioner. Och norrmän som skriver 2020-12-19: ”Beställde i juni, de sa först leverans i Mars men fick den nu”.
De skeppar allt de får till Norge.