PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
Jag var inne på Elgiganten och förhandsbokade en Series X via All Access förra veckan, enligt deras kundtjänst (idag, 2:a november) får jag den på release.
Jasså? Vilken butik var detta? Ringde du deras kundtjänst?
Jag förhandsbokade Series X via All Access den 10/10 och jag kommer inte få min förens 4/12?
Någon som beställt "Digital Edition" och fått bekräftat att få den ? Verkar ju ovanligare än att hitta diamant i jorden.
Jag har fått ”mellan release och jul” av webhallen. Så den verkar existera.
Jasså? Vilken butik var detta? Ringde du deras kundtjänst?
Jag förhandsbokade Series X via All Access den 10/10 och jag kommer inte få min förens 4/12?
Väldigt märkligt! Jag bokade i butik (Borås) men fick bekräftelse från deras kundtjänst via hemsida.
Kan det vara så att varje butik får ett visst antal All Access? Tänker så i och med att en måste boka All Access i butik och inte via nätet. Får hoppas att de har fel i ditt fall och att vi båda får på release oavsett
Väldigt märkligt! Jag bokade i butik (Borås) men fick bekräftelse från deras kundtjänst via hemsida.
Kan det vara så att varje butik får ett visst antal All Access? Tänker så i och med att en måste boka All Access i butik och inte via nätet. Får hoppas att de har fel i ditt fall och att vi båda får på release oavsett
Jag ringde kundtjänst igår och de står på sig att det är i december jag får den. Kikar jag på mitt "unika id" så står det förväntad leverans i december, vad står det på din? Du kan söka på Elgigantens kundservice sida. Unika id't hittar du på kvittot.
Kan säkert vara så som du säger att det är från butik till butik, glad för din skull om du får den vid release!
Jag ringde kundtjänst igår och de står på sig att det är i december jag får den. Kikar jag på mitt "unika id" så står det förväntad leverans i december, vad står det på din? Du kan söka på Elgigantens kundservice sida. Unika id't hittar du på kvittot.
Kan säkert vara så som du säger att det är från butik till butik, glad för din skull om du får den vid release!
Jag kollade detta, leverans på release
Kontaktade Webhallen idag för att kolla om vi får veta ngt mer snart - men inget nytt. Mer info 1 vecka innan release och fullständigt OMÖJLIGT att se ngt kring köplats osv.
Nu är det bara en vecka till release, men än har det inte kommit mer info.
Jag kollade detta, leverans på release
Glad för din skull, irriterad för min egen
Nej, inte i sverige. 19/11 är release.
Glad för din skull, irriterad för min egen
Jag fattar, det hade jag också varit.
Det känns lite tramsigt att det blir såhär, hur svårt kan det vara?
Nej, inte i sverige. 19/11 är release.
Nej, release är 10/11.
Nej, release är 10/11.
Ni pratar om olika konsoler.
Nej, release är 10/11.
Snark. Du visste vad jag menade.
Läste vad du skrev och tänkte "vad har denna snubben rökt?" Sen inser jag....Herre min quaddamage det är ju snart bara en vecka kvar på riktigt?!?!? )))))))) HYYYYYYPE
Läste vad du skrev och tänkte "vad har denna snubben rökt?" Sen inser jag....Herre min quaddamage det är ju snart bara en vecka kvar på riktigt?!?!? )))))))) HYYYYYYPE
Inte rökt någonting, länge sen jag slutade.
Kontaktade Webhallen idag för att kolla om vi får veta ngt mer snart - men inget nytt. Mer info 1 vecka innan release och fullständigt OMÖJLIGT att se ngt kring köplats osv.
Visst suger det. Jag vet ingenting heller.
Min elgiganten order har legat på 'under behandling' hela tiden,
så jag chattade igen och bad om kvittot (och fick leveransdatum i chatten)
men enligt 'order id' på kvittot så ska den skickas den 10:e
och jag har inte ens expressfrakt.
Går rykten om att releasedagen har skjutits fram till den 12e i flera EU länder pga. covid. Kanske Sverige är ett utav dem?
Mediamarkt hävdar fortfarande 10/11 för XSX i min order.
Även Elgiganten planerar 10/11 för min order (om inget oplanerat händer sa de iof också), mindre än en vecka kvar nu så de borde ju veta om det inte går att skicka ut de i tid nu tycker jag. Xbox Sverige har ju en planerad launchgrej planerad tidigt nästa vecka, känns som det släpps när det ska.
Någon som beställt "Digital Edition" och fått bekräftat att få den ? Verkar ju ovanligare än att hitta diamant i jorden.
Jag beställde en digital edition på Cdon 17/9 och har blivit lovad att jag ska få den på releasedagen.
Webhallen
PS5 med skivläsare: 190418 kl. 12.13 (leverans mellan release och jul, samma mail som så många andra)
PS5 utan skivläsare: 200616 kl. 12.32 (leverans mellan release och jul, samma mail som så många andra)
Elgiganten
Xbox Series X: 200922 kl. 16.26 (levereras vid launch om inget oplanerat händer)
Webhallen
PS5 med skivläsare: 190418 kl. 12.13 (leverans mellan release och jul, samma mail som så många andra)
PS5 utan skivläsare: 200616 kl. 12.32 (leverans mellan release och jul, samma mail som så många andra)
Med skivläsare beställde jag 191218 19.44 och får ingen innan jul, då brytpunkten är i mitten av juli. Vilket känns både sjukt och sjukt tråkigt.
Ändå sjukt irriterande att se att jag missade den digitala med mindre än 24h
Beställde 20-06-17 09:38 och får inte innan jul.
Hoppas innerligt att webhallen har glädjande ny information att komma med på måndag.
På. XBX är jag inte så avundsjuk på den kan du få behålla. Haha.
Med skivläsare beställde jag 191218 19.44 och får ingen innan jul, då brytpunkten är i mitten av juli. Vilket känns både sjukt och sjukt tråkigt.
Ändå sjukt irriterande att se att jag missade den digitala med mindre än 24h
Beställde 20-06-17 09:38 och får inte innan jul.
Hoppas innerligt att webhallen har glädjande ny information att komma med på måndag.
På. XBX är jag inte så avundsjuk på den kan du få behålla. Haha.
Surt 😕
Min elgiganten order har legat på 'under behandling' hela tiden,
så jag chattade igen och bad om kvittot (och fick leveransdatum i chatten)
men enligt 'order id' på kvittot så ska den skickas den 10:e
och jag har inte ens expressfrakt.
Min order på Elgiganten säger ”Reserverad”.
Min order på Elgiganten säger ”Reserverad”.
Min med så det behöver du inte vara orolig över
Min med så det behöver du inte vara orolig över
Reserverad här också