Remothered-tvåan släpps en vecka tidigare – för att inte krocka med Amnesia?

Robot
Remothered-tvåan släpps en vecka tidigare – för att inte krocka med Amnesia?

"Oerhört späckad månad för skräckspel."

#remothered-broken-porcelain, #skräck


Medlem

Sen har vi Dark Pictures - Little hope att se fram emot den 30e oktober med. Härlig månad.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Sen har vi Dark Pictures - Little hope att se fram emot den 30e oktober med. Härlig månad.

Hoppas spelet är bättre än det förra Man of Medan som var mediokert.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas spelet är bättre än det förra Man of Medan som var mediokert.

Yes, speciellt om man jämför med mästerliga Until Dawn, men vart fortfarande underhållande. Det jag sett av Little Hope bådar gott dock.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas spelet är bättre än det förra Man of Medan som var mediokert.

Jag hade kul när jag spelade det med en polare - fram tills en underlig bug dök upp.
När vi skulle fortsätta på vårt savegame så laddade polaren in det och jag joina..men jag får inga texturer i spelet längre provat att installera om det + hela windows men ingen skillnad. Skumt. Kanske blir bättre om vi startar om dock (jag installerade alltså inte om windows pgr av spelet).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar