Nämen?! Vi har en Xbox Series X!

Robot
Nämen?! Vi har en Xbox Series X!
Medlem

mr meme är igång igen

Medlem

signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Är det som andra att det finns vissa saker ni inte får prata om?

Hur e den rent utseendemässigt nu då när ni har en riktig fysisk vid er och inte på en bild så att säga?? E den fin, mej eller ful?


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Jag trodde Series X skulle vara större än vad det är.

NuZ
Testpilot

Host host jag kommer och hälsar på!
Vill också ha en


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Redaktör
Skrivet av jehuty:

Är det som andra att det finns vissa saker ni inte får prata om?

Skrivet av Snake Plissken:

Hur e den rent utseendemässigt nu då när ni har en riktig fysisk vid er och inte på en bild så att säga?? E den fin, mej eller ful?

Vi kommer prata om den så fort vi har möjlighet. Ni kommer märka när.


signatur
Medlem

Jag trodde först att ert kylskåp blivit kajko tills jag läst artikeln. Får ni in ps5 också snart mån tro?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Redaktör
Skrivet av magma:

Jag trodde först att ert kylskåp blivit kajko tills jag läst artikeln. Får ni in ps5 också snart mån tro?

Hah!

Det svarar vi på så fort vi har möjlighet.


signatur
Frilansare
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Jag trodde Series X skulle vara större än vad det är.

150x150x300 mm så nä den är inte så stor, typ 2 staplade gamecube

Medlem

Xbox Series X i all ära, men kaffesuget det här klippet frammanar är inte att underskatta!

Ser fram emot framtida recensioner. Trots att det i värsta fall kan dröja ett tag innan man själv kan lägga vantarna på en enhet.

Medlem

Se nu till att testa på en LG OLED CX så att man vet om alla fina funktioner fungerar som de ska


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Är det meningen att Series X ska vara så strykful?

Redaktör
Skrivet av Blackwolfe:

Är det meningen att Series X ska vara så strykful?

Embargot för "ful som stryk?"-frågor har inte löpt ut så jag är förhindrad att svara nu.


signatur
Medlem

Hur mycket ska ni ha för den?

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Är det meningen att Series X ska vara så strykful?

Va ? Den e ju porrig som fan jämfört med PS5 som ser ut som nåt hej-kom-och-hjälp-mig hemmabygge...

Medlem

Det snackas mycket om att PS5an är sjukt stor, och det verkar den ju onekligen vara.
Men formfaktorn på Xboxet verkar ju vara meeeeh ? Får knappast plats i en vanlig TV hylla pga både hög bredd och höjd ?

Coolt att ni fått en dock

Medlem

Taggad!

Skrivet av Issue:

Se nu till att testa på en LG OLED CX så att man vet om alla fina funktioner fungerar som de ska

Är så nära på att införskaffa en sådan till mig själv men är så skraj för burn-in. Hur länge har du haft din och vad gör du för att undvika just burn-in? Och vad säger garantin om något sånt händer?

Medlem

haha kaffe calle.
Minns skämtet med tomt kaffe. så jäkla kul.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Taggad!

Är så nära på att införskaffa en sådan till mig själv men är så skraj för burn-in. Hur länge har du haft din och vad gör du för att undvika just burn-in? Och vad säger garantin om något sånt händer?

Jag har haft OLED nu i två år, spelar mycket, tittar på videos mycket. Har den stilla i menyer ofta. Ingen burn-in alls. Noll.

Redaktör
Skrivet av Lirilesh:

Taggad!

Är så nära på att införskaffa en sådan till mig själv men är så skraj för burn-in. Hur länge har du haft din och vad gör du för att undvika just burn-in? Och vad säger garantin om något sånt händer?

Samma för mig som för @Bro Exotic: har haft en LG OLED C8 i snart två år, inga tendenser till inbränning. Hade tidigare en plasma i knappt 10 år, inget där heller. Jag låter inte statiska menyer stå på i flera timmar, men är heller inte rädd att köra t.ex. Windows på teven.


signatur
Medlem
Skrivet av Nyhet:

FZ är next-gen redan nu.

Zzzzz zzz 😴 Kom igen med Ps5
Haha😅 nä d ska bli kul att läsa vad ni tycker, men finns det ens några nya spel till den????

Medlem

Ser ut som ett stort nätagg 🤣🤣
Om det är något som ser ut som man byggt det hemma i garaget så är det ju xboxen.
Men en svart fyrkant går nog passa in i de flesta vardagsrum. Den är verkligen inte snygg men inte heller något som sticker i ögonen.

Ps5an...med rätt inredning kan den säkert va skitsnygg men lär nog bara sticka ut som ”out of place” i de flesta rum.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

jbx
Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Taggad!

Är så nära på att införskaffa en sådan till mig själv men är så skraj för burn-in. Hur länge har du haft din och vad gör du för att undvika just burn-in? Och vad säger garantin om något sånt händer?

Hade tidigare en LG C7 i några år och sen i somras en LG CX, de används dagligen som PC-skärm och har inte en yttring till inbränning.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Glöm inte fyll på vatten varje vecka, dra runt en filt ifall den fryser och mata enbart med solid steak dish.

Medlem

Avundsjuk!? Inte alls!

Skall bli kul att höra era tankar, samt att ev. kunna ställa frågor


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Har inte LG's Oleds en såndära funktion så dom skiftar hela bilden ett par pixlar lite då o då för att motverka burn in? Eller har den tekniken skrotats iom att panelerna blivit bättre?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

plötsligt vill jag besöka kontoret FZ


signatur

//monster

Skriv svar