Looter-shootern Outriders skjuts upp till nästa år

Robot
Looter-shootern Outriders skjuts upp till nästa år

Bulletstorm-skaparnas co-op-pangande får vänta till februari.

#Outriders, #People-can-fly, #nyhetstips


Medlem

Gillar ett par andra spel i samma genre och håller ett öga på detta. Men tänker vänta på release och recensioner innan köp.

Skribent
Skrivet av Fulci:

Gillar ett par andra spel i samma genre och håller ett öga på detta. Men tänker vänta på release och recensioner innan köp.

Jag är inte på samma bana. Det ser helt okej ut, men man har inte direkt blivit golvad av dess trailers hittills. Hoppas på en medryckande och intressant story.

Medlem

Är tveksam. Folk är nog mer försiktiga efter Anthem och nu när Crucible i stort sett är nerlagt.
Hoppas dock att det blir bra!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Bra!
Hinner jag spela Godfall lite innan detta kommer

Medlem

Det har inte lyckats fånga mitt intresse överhuvudtaget än så länge.

Medlem

Tycker detta verkar skit skoj. Synd att stadia versionen kommer senare... Men inväntar nog reviews innan jag köper det. Lär ha fullt upp fortfarande med CP2077 och Baldurs Gate 3 några månader till iaf.

Medlem

Hmm. Just denna trailer påverkade mig inte nämnvärt, mer än att jag tyckte det såg fint ut och att jag gillade själva designen. Fick mig att tänka på Destiny 2.

Jag har inte sett eller läst mer än denna trailer. Finns det mer info? Om värld, story och andra gsmeplay-element?


signatur

Niet.

Inaktiv

Satan så generisk sci fi det ser ut,
Och square enix med, de har tappat mitt förtroende lite som utgivare efter Avengers spelet.

1
Skriv svar