Deep Rock Galactic - Speltråd?

Medlem
Deep Rock Galactic - Speltråd?

Som rubriken lyder, finns det någon sådan här?

Ett spel som jag fastnat för helt senaste tiden, kommit upp i 185h och det var väldigt längesen ett spel fängslade mig så skall jag säga speciellt ett onlinespel.

Kan inte rekommendera det nog. Väldigt bra community i spelet för att vara co-op, har stött på ett rötägg på alla dessa timmar vad jag kan minnas. Mikrofon är verkligen inget krav (voip finns) utan varje klass har en tydlig roll, kan alla spelare sin klass roll så är den svåraste svårighetsgraden inga problem. Utvecklarna har gjort ett väldigt bra jobb med kommunikationen med sina med-dvärgar under uppdragen utan att behöva använda mikrofon, genom att kunna ropa och markera fiender, mineraler mm.

En ny uppdatering släpps den 22a med två nya uppdragstyper mm.

Är det några här på FZ som spelar detta?

https://store.steampowered.com/app/548430/Deep_Rock_Galactic/

Skägg.
10 Chambers

Det finns ingen, så kör i vind!


signatur
Medlem
Skrivet av baggso:

Är det några här på FZ som spelar detta?

Jag lirar gärna lite nån dag med eller utan voice. Är rätt ny i spelet men har spelat till och från sen det kom ut på Early Access nåt år sen. Är inte aktiv här alls så citera det här så kanske jag hittar tillbaks annars finns jag att hitta på Discord. "Kattmat#3788"


signatur

i7 8700K, GTX 1070 och liten hårddisk med plats för alla spel. Kattmat#3788 på Discord.

1
Skriv svar