jbx
Medlem
Såld

Såld


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Gnällkuk

Bara så att ev. köpare är medveten om det så lider dessa kort av problem med strömkontakten. Jag hade avstått tillsvidare.. Som det står i artikeln så går det att få kortet utbytt men gäller endast för USA och GB när artikeln skrevs.

https://www.sweclockers.com/nyhet/30571-gigabytes-geforce-rtx...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Bara så att ev. köpare är medveten om det så lider dessa kort av problem med strömkontakten. Jag hade avstått tillsvidare.. Som det står i artikeln så går det att få kortet utbytt men gäller endast för USA och GB när artikeln skrevs.

https://www.sweclockers.com/nyhet/30571-gigabytes-geforce-rtx...

Bra med en oberoende granskare Hahaha
Vill OP kommentera?

Gnällkuk
Skrivet av Lord Backstab:

Bra med en oberoende granskare Hahaha
Vill OP kommentera?

Jag skulle gissa att inte han är medveten och jag är säker på att det kommer att lösa sig för resten av EU så småningom, men jag hade nog kontaktat Komplett först för att höra vilken information de har om att byta ut dessa kort. I övrigt finns det ju inget fel med denna, inget ockerpris eller liknande.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

jbx
Medlem

Gällde detta inte enbart gigabyte gaming korten? Mitt har inga problem med kontakterna, är de bekräftat att de även gäller vision-korten?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

jbx
Medlem

Såld


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

1
Skriv svar