Snabbkollen - Köper du Early Access-spel?

Medlem

Det enda skäl som är jag känner är rättfärdigat, som jag kan komma på, är för att folk vill pre-loada ett spel? Annars finns det väl ingen som helst anledning att göra det? Eller jag kanske har missat något?

eld
Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Yes! Hjälpte till en hel del med det spelet! Är på grund av det ganska personligen positivt påverkad av att early access existerar

Kan utan tvekan säga att det inte hade existerat om det inte vore för kickstarter och early access.

Medlem
Skrivet av eld:

Yes! Hjälpte till en hel del med det spelet! Är på grund av det ganska personligen positivt påverkad av att early access existerar

Kan utan tvekan säga att det inte hade existerat om det inte vore för kickstarter och early access.

Nä och det är det jag menar visst har man råkat köpt in sig på en del spel som kanske alldrig blivigt klart typ Forsaken Isle värkar dom har övergätt sedan har vi savage land som bytte developers sedan den där problemet med spin tires men ändå tack vare Early acess spel så har jag fått så många underbara indie spel. Sedan var gör det om man köper in sig på ett spel och dom ej Levirerar ? jag menar det gör man fan med tripple A spel dom vill man ska förhandsbooka spel månder i förväg sedan så får vi spel som Fallout 76 och mass effect andromeda eller till och med Anthem som alla var fjaskon så jag menar även AAA och AA spel kan lura dig på pengar så det händer inte bara med early access eller kickstarter.

12
Skriv svar