Mjau! Spider-Man: Miles Morales kommer med sidekicken Spider-Cat

Robot
Mjau! Spider-Man: Miles Morales kommer med sidekicken Spider-Cat
NuZ
Testpilot

Dog söthetsdöden


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Dex
Medlem

Herregud vad den katten var cool! Riktigt snyggt gjord

Medlem
Avstängd

Snyggt gjord!

Medlem
Medlem

Den katten blir generationens första systemsäljare!

Medlem

Så otroligt fånigt när den kommer fram ur ryggan och klöser. Hur ska man få någon coolhetskänsla över det? Blir det inte larvigt och oseriöst på något sätt? Ja ja. Nu fick jag väl bli den negative hatern då. Söt var den iallafall.

Medlem
Skrivet av memorycard:

Så otroligt fånigt när den kommer fram ur ryggan och klöser. Hur ska man få någon coolhetskänsla över det? Blir det inte larvigt och oseriöst på något sätt? Ja ja. Nu fick jag väl bli den negative hatern då. Söt var den iallafall.

Jag är med dig.


signatur

I drank what?

Dex
Medlem
Skrivet av memorycard:

Så otroligt fånigt när den kommer fram ur ryggan och klöser. Hur ska man få någon coolhetskänsla över det? Blir det inte larvigt och oseriöst på något sätt? Ja ja. Nu fick jag väl bli den negative hatern då. Söt var den iallafall.

Man behöver ju inte använda den dräkten om man inte vill

Jag var mest imponerad över hur himla välgjord katten var. Oftast i spel brukar katter vara riktigt dåligt animerade, men här var den ur söt ju!

Next-gen det

Medlem
Skrivet av memorycard:

Så otroligt fånigt när den kommer fram ur ryggan och klöser. Hur ska man få någon coolhetskänsla över det? Blir det inte larvigt och oseriöst på något sätt? Ja ja. Nu fick jag väl bli den negative hatern då. Söt var den iallafall.

För att "spindelmannen" är så tufft

Medlem

[quote postid="4050002" userid="174621" name="dex20"]
Man behöver ju inte använda den dräkten om man inte vill

Nej, sant. ☺️ Men även om man väljer att inte använda sig av det, skulle du vilja kunna ha en massa alternativa "larv" dräkter? Tex bara en blöja och mask mm? Hur mycket "larv" kan man slänga in i ett spel innan man förstör grundtonen man är ute efter? Allt sånt där bidrar till hur seriöst/moget man tar ett spel. Även om det är valbart. Kan jag tycka.

Ta Last of us tex. Vill man hitta valbara komiska dräkter som typ en klänning till Joel? Nej. Sånt vill man inte se när det ska vara seriöst.
Nu drog jag det till sin spets för att ha en poäng men du fattar. ☺️

Med det sagt, katten kanske är alldeles lagom som comic relief/sötchock i ett spel som Spiderman nuförtiden. Vad vet jag. Jag spelade aldrig Spiderman 1 just för det kändes lite barnsligt men i grunden har jag alltid sett Spiderman som en rätt mogen serie när jag växte upp. Minns Carnage hur han slaktade folk i multum, blod överallt. Tidningen var brutal back then. Sen har det barnslats ner med tiden. Kanske off topic men. Svävade iväg lite bara.

Medlem

Kändes så jävla löjligt när jag först läste det.
När jag såg att katten hade mask på sig bröt jag ihop!

Haha, detta såg riktigt kul ut xD

1
Skriv svar