Fordonsbonanza och ny snygg CGI-teaser från Cyberpunk 2077

Robot
Fordonsbonanza och ny snygg CGI-teaser från Cyberpunk 2077

Kvällens Night City Wire är slut och du kan plocka russinen ur kakan. Eller äta hela!

#cyberpunk-2077


Tråddemonen
Testpilot

Blown away!

Medlem

En ynka månad... Så taggad.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Stadia samma dag... Fy fan vad nice. Bästa nyheten sen jag blev permitterad pga corona

Fragtjuv

Nu börjar jag bli ruskigt laddad inför det här spelet. Jag tror att det kommer att bli en fantastisk upplevelse.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Mina förväntningar har faktiskt nått en all-time-low.
De är fortfarande höga, men ju mer jag ser av spelet, desto mer inser jag att den hype jag byggt upp över åren varit helt orimlig.
Jag tror att det här bara är sunt. Jag har svårt att se att Cyberpunk inte lyckas. Jag tror att FZ kommer att kalla spelet för mästerligt.

Men jag tror INTE att det slår The Witcher 3.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Nu börjar jag bli ruskigt laddad inför det här spelet. Jag tror att det kommer att bli en fantastisk upplevelse.

Det enda som suger för min del är att det inte finns en chans i helskotta att jag får mitt grafikkort i tid.
Om inte Nvidia börjar sälja FE i europa igen och jag lyckas hugga ett.

Medlem

Jag blev ikväll påmind om hur mycket vikt cdpr lägger på detaljer, det är just dessa små detaljer som gör deras värld så levande(witcher 3) och detta verkar vara på en helt, helt ny nivå.
Mer taggad än någonsin


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Avstängd

Witcher 3 är bra men fantasyspel tillhör inte favoriter. Cyberpunk 2077 ser ut att vara betydligt mer attraktivt, actionfyllt framtidsspel, gta inspirerat vare sig dom vill erkänna det eller inte. Roligt att det ser bra ut med inte alltför krävande hårdvara.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem
Skrivet av Tobias Solem:

Mina förväntningar har faktiskt nått en all-time-low.
De är fortfarande höga, men ju mer jag ser av spelet, desto mer inser jag att den hype jag byggt upp över åren varit helt orimlig.
Jag tror att det här bara är sunt. Jag har svårt att se att Cyberpunk inte lyckas. Jag tror att FZ kommer att kalla spelet för mästerligt.

Men jag tror INTE att det slår The Witcher 3.

Det är bra, man ska bara lägga locket på tills något släpps. Överdriven hype kan sabba en utmärkt upplevelse.

Medlem

Suttit som klistrad varje stream. Nybryggt té och barnfritt i vardagsrummet, måste säga att det här var det mest entusiasmerande avsnittet hittills! Älskar bilar och det ser ju magiskt ut!

Farornas Konung

Vill vara hypad, men är inte jätte sugen än.
Kanske ett försvar för att jag inte vill spela innan mitt 3080 dyker upp, vilket inte verkar hända detta året.

Medlem

Jag vet inte om det är för att jag inte har spelat igenom Witcher 3 än men jag känner inget sug efter Cyberpunk.
Senast jag kände riktig hype var för Ghost of Tsushima men just nu har jag ingen riktig hype för något spel så jag är lite avundsjuk på alla som känner den där pirrande känslan när ett spel man väntat på länge snart släpps.
Känner väl lite hype för PS5 men är student och kommer förmodligen inte införskaffa förrän framåt sommaren 2021.


signatur

PSN: MrOakenborn

Inaktiv

Riktigt schyssta åk.
Däremot är det ingen av klädstilarna som känns lockande. Kommer säkert gå med ganska basic klädstil hela spelet.

Frilansare

Alltså, produktionsvärdet på det här materialet är helt galet.

Medlem

Grand Theft Auto gjort av folket som gav oss Witcher? i'm in..


signatur

K9
:.:

Medlem

Lyckas de sy ihop alla trådarna (Open world, RPG, FPS, körbara fordon à la GTA m.m.) så lär det bli en legendarisk upplevelse.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Blir köp på Stadia! Känns som att det är många som är emot spel streaming på samma sätt som många var emot film/serie streaming. Men streaming är nog (en del av) framtiden och Stadia fungerar faktiskt riktigt bra.

Medlem

På pappret är det här spelet gjort för mig personligen, 100%. Det verkar ha absolut allt som ger mig våta drömmar, men det är fortfarande någon del av pusslet som saknas. Fattar inte vad det är ännu, men jag har gradvis fått från superhype till nästan noll sådan sedan spelet blev offentliggjort. Kanske hypeutmattning? Hoppas alla bitar faller på plats när jag väl spelar

1
Skriv svar