"Optimerad protagonist-optimism!" Yakuza: Like a Dragon-trailer visar Xbox Series X-fördelar

Robot
"Optimerad protagonist-optimism!" Yakuza: Like a Dragon-trailer visar Xbox Series X-fördelar
NuZ
Testpilot

Haha typisk japansk humor Klockrent!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Hehe, skön trailer.

Har inte lirat några av Yakuza-spelen, dock kollat en hel del på streams. Majima är för jäkla skön.

Funderar på att kanske ge mig in i Yakuza-världen personligen med detta spel då det är en nystart för serien, men lär väl lägga det i den eviga backloggen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Hehe, skön trailer.

Har inte lirat några av Yakuza-spelen, dock kollat en hel del på streams. Majima är för jäkla skön.

Funderar på att kanske ge mig in i Yakuza-världen personligen med detta spel då det är en nystart för serien, men lär väl lägga det i den eviga backloggen.

Körde precis igenom Yakuza 0 (Gamepass ftw). Är något med Japanska spel som gör mig lite avig, men det var väldigt intressant. Sjukt mkt content jag inte kände jag hade tid för (mini-games, side quests) och gameplay i sig var enspårigt, men storyn var nice.

Medlem

Ah, Gondawara-san återvänder. Be My Baby 2.0.

Det här blir nog sjukt kul!


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Körde precis igenom Yakuza 0 (Gamepass ftw). Är något med Japanska spel som gör mig lite avig, men det var väldigt intressant. Sjukt mkt content jag inte kände jag hade tid för (mini-games, side quests) och gameplay i sig var enspårigt, men storyn var nice.

Ja alltså, det är fruktansvärt mycket text utan röstskådespeleri har jag märkt, vilket säkerligen blir tröttsamt. Sen ser gameplay helt OK ut i spelen(dock ibland enformigt som du säger), vad som höjer Yakuza-spelen är helt klart storyn och karaktärer.(Enligt mig, av det jag sett då)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag tycker att det är lite konstigt att det här spelet i stort sett har blivit det största reklamspelet för nästa generation, då det har funnits ute i snart ett år på förra generationen... 😊

Dock så lär det ju vara ett riktigt roligt spel och jag har ännu inte blivit besviken av den här serien!

Medlem

Det ser smärtsamt last-gen ut

Medlem
Skrivet av Orajjon:

Det ser smärtsamt last-gen ut

Det är ju det.

Medlem
Skrivet av Dischange:

Det är ju det.

Visst, men ”... visar xbox series x fördelar” känns lite haltande, även om laddningstiderna är kortare. Blir inte direkt sugen på att prova spelet av den videon iaf, men man kan förstås tycka olika.

1
Skriv svar