Fortnite på pc bantas med 60 GB

Robot
Fortnite på pc bantas med 60 GB

Att patchen är större än normalt ursäktas förmodligen.

#epic-games, #fortnite


Medlem

Bra att dom bantat ner koden och snabbare uppdateringar i framtiden

Ion
Medlem

Det är inte koden som tar 60GB, det är helt orimligt. Koden kanske på sin höjd är på ~50MB (inkl. utility-DLL:er osv). Det som tar plats är media - ex. stora högupplösta texturer och videoklipp.

Medlem
Skrivet av Ion:

Det är inte koden som tar 60GB, det är helt orimligt. Koden kanske på sin höjd är på ~50MB (inkl. utility-DLL:er osv). Det som tar plats är media - ex. stora högupplösta texturer och videoklipp.

Helt klart gammalt skit som legat och tagit plats. Personligen tycker jag de borde patchat ner det till 0 GB men jag hoppas att spelarna får en bättre upplevelse.

Medlem

Förlåt om det här är off men igår skulle jag starta upp COD efter några veckors vilande. Jag har för mig att jag gjorde en stooor uppdatering nyligen men nu kom det upp igen att jag måste ladda ner Data Pack 2 via Xbox Store. Har jag inte haft detta eller är det bara en uppdatering?
Är det det här som är det nya att jag kan välja vilka ”paket” jag vill installera. Just detta krävdes för multiplayer.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Gen
Medlem
Citat:

Nyligen gjordes även ingrepp i Call of Duty: Modern Warfare som lät oss spara orimliga 115 GB. Så var också den än mer orimliga totalstorleken på 227 GB. Spelen blir inte direkt mindre.

1. Kanske bör förtydligas att besparingen gäller om man bara vill ha Warzone installerat.
2. Totalstorleken för någon vecka sedan var på 252GB om jag inte minns fel.

Medlem

Min "Call of Duty: Modern Warfare" (med Warzone) är just nu, efter den senaste uppdateringen idag, på 247 GB.


signatur

autograph

1
Skriv svar