14 minuter från Scorn
Gillar starkt Geigers konst och Alienfilmerna. Och det här ser ju snyggt ut men fastnade inte riktigt för spelet ändå. Kändes lite repetitivt det lilla man fick se med likadana miljöer, korridorer, monster och gameplay. Men vi får väl se!
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz
Tyckte det verkade intressant när jag såg den första trailern.
Men, det här...?!?
När man måste snabbspola igenom 14 minuter gameplay, för att hitta en tillstymmelse till spelglädje...utan att lyckas, då är det en total flopp...
(Varken läskigt, obehagligt, spännande eller något annat...bara meh.)
Tyckte det verkade intressant när jag såg den första trailern.
Men, det här...?!?
När man måste snabbspola igenom 14 minuter gameplay, för att hitta en tillstymmelse till spelglädje...utan att lyckas, då är det en total flopp...
(Varken läskigt, obehagligt, spännande eller något annat...bara meh.)
Kan det var så att det varken upplevdes läskigt, obehagligt, spännande eller något annat av den anledningen att du snabbspolare igenom allt?
Kan det var så att de varken upplevdes läskigt, obehagligt, spännande eller något annat av den anledningen att du snabbspolare igenom allt?
Snarare att de kändes så repetitivt att jag letade efter något som åtminstone bröt monotonin och känslan av att befinna sig i en experimentell pjäs skriven av någon från konstfack...
Edit . Läste fel på din kommentar, så för att förtydliga, jag började snabbspola efter att ha sett halva...
Sjysst setting och ljussättning men kändes lite ”meh” i gameplay. Kommer ju till game pass så blir väl till att prova iaf. Med eller utan vuxenblöjja
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Liknande miljö, men med samma stämning som Dead Space hade varit bättre än det som visades i den där videon.
AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 Pro | PSVR 2 | Oculus Quest 2
Ånej Halo 3 High charity igen😅
Haha, skulle inte förvåna mig om en Flood med rocket launcher dyker upp.
Fick vibbar från gamla Dark Seed (1992) när jag såg detta.
Mja, mje. Jag gillar det estetiska och atmosfären. Men gameplay ser ganska segt och tråkigt ut, tyvärr. Det ser mer ut som en 'walking-simulator' snarare än ett intressant FPS.
Men vi får väl se, det kanske är roligare att spela det själv, hoppas på det bästa.
The more I practice, the luckier I get.
Fick vibbar från gamla Dark Seed (1992) när jag såg detta.
Precis! Vapnet förde tankarna till den oerhört märkliga (fast underhållande) David Cronenberg-rullen eXistenZ.
Älskar den grafiska stilen men den kan ju inte ensam bära spelet. Hoppas verkligen det blir mer än ett själlöst showcase-lir.
Som flera andra har anmärkt så var ju detta en rejäl besvikelse. En gameplay teaser ska väl locka in eventuella spelare??
Men tänkte att en rejäl story kanske kan rädda spelet någorlunda men upptäckte att det var icke linjärt, dödsstöten för min del.
Nej, blir inget för min del i varje fall.