Första Fire Emblem kommer till Nintendo Switch

Medlem
Första Fire Emblem kommer till Nintendo Switch

Första Fire Emblem till NES släpptes endast i Japan. Det dröjde ända fram till den 5 december 2008 innan vi fick en remake av detta spelet på engelska till Nintendo DS.

Nu kommer NES versionen också få sig en engelsk översättning och denna gången till Nintendo Switch.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Ser fram emot detta men att börja begränsa/limitera digitala köp får de mer än gärna sluta med hos Nintendo. Tänk om fler publishers började sälja tidsbegränsade/x antal digitala köp, hade tvingat på folk köp för att de inte ska missa... Är inte förtjust i alla dessa limited edition-publishers som lever på rädslan att man kan missa ett spel och jag vill verkligen inte det kommer till digitala kanaler.

Medlem
Skrivet av Gill:

Ser fram emot detta men att börja begränsa/limitera digitala köp får de mer än gärna sluta med hos Nintendo. Tänk om fler publishers började sälja tidsbegränsade/x antal digitala köp, hade tvingat på folk köp för att de inte ska missa... Är inte förtjust i alla dessa limited edition-publishers som lever på rädslan att man kan missa ett spel och jag vill verkligen inte det kommer till digitala kanaler.

Ja, jag förstår heller inte detta.
Hade det varit att de hade sålt spelen fysiskt så skulle man kunna förstå det eftersom de då bara skulle göra ett begränsat antal spel, men digitalt?
Det är väl bara att fortsätta att sälja så länge som det går om det är digitalt tycker jag. Men Nintendo och jubileums spel brukar bara säljas under en begränsad period.

Jag är glad att jag laddade ner Zelda: Four Swords när Zelda serien firade 25 år.


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar