Svenska massförstörelsespelet Teardown släpps i veckan

Robot
Svenska massförstörelsespelet Teardown släpps i veckan

Ha sönder allt du ser. För att du kan.

#teardown


Medlem

Det här spelet kommer jag skaffa.
Det blir ett roligt sandbox spel att spela lite då och då och ska bli intressant att se vidareutvecklingen.
Finns redan moddar till spelet också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Åh om det ändå bara hade haft ett multiplayer läge

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Brov:

Åh om det ändå bara hade haft ett multiplayer läge

Kolla nyheten ovanför på ettan


signatur
Skribent

Det här ser riktigt spännande ut. Älskar verkligen spel som lägger fokus på fysik. Ska definitivt spana in detta när jag tröttnat på Watch Dogs: Legion.

Medlem

Äntligen! Ibland behöver jag bara sitta och förstöra digitala saker.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Yesssssss! Förstöra saker är min favorit syssla i spel så det här är skapat för mig

KoP
Medlem

Skulle nog säga att det "släpps i early access" och inte att det "släpps".

Ja, jag skyr early access spel.

Medlem
Skrivet av KoP:

Skulle nog säga att det "släpps i early access" och inte att det "släpps".

Ja, jag skyr early access spel.

Det här känns som ett spel/proect man gärna stödjer med EA.
Dessutom känns det ju inte som ett speciellt storydrivet spel utan mer som en sandbox.
Så man får se det som att man bara får mer verktyg att leka med medan tiden går


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Gnällkuk

Definitionen av fulsnyggt! Tror detta kommer att sälja bra


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det här har jag väntat på sedan första livstecknet från spelet och utvecklaren. Ska bita ihop och köpa trots Early access. Har väldigt svårt att tro att den killen skulle överge spelet innan det är klart.

Medlem

Vad hette det där spelet från början av 2000 som sade du kan ha sönder allt! Vilket man också kunde, men det var inte så svårt att göra hål tills man nådde kanterna för spelet.
Kan det varit något version av red faction?

Medlem
Skrivet av Rejzer:

Vad hette det där spelet från början av 2000 som sade du kan ha sönder allt! Vilket man också kunde, men det var inte så svårt att göra hål tills man nådde kanterna för spelet.
Kan det varit något version av red faction?

I Red Faction 1 kunde man med raketer/granater göra stora hål/tunnlar i väggar/bergväggar som hade en begränsning på hur långt/djupt man kunde ta sig.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Hoppas att detta spel föder nya ideér hos större utvecklare. Det börjar bli dags för spel där man kan förstöra allt in i minsta detalj om man har det som krävs. Detta borde även fungera om man vill gräva gropar, mindre tunnlar och vattendrag vilket skulle öppna upp för väldigt spännande multiplayer spel. Tänk att spränga en damm, vilket KAOS det skulle kunna bli..

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Har väldigt svårt att tro att den killen det gänget skulle överge spelet innan det är klart.

Min edit ovan.
Aldrig i livet! Vi har storslagna planer och är inställda på minst ett års aktiv utveckling till.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Resident Emil:

Min edit ovan.
Aldrig i livet! Vi har storslagna planer och är inställda på minst ett års aktiv utveckling till.

Nog jag som trodde det var en enmansshow från början som spätt på detta. My bad!


signatur
1
Skriv svar