Se Mark Wahlberg som Sully i Uncharted-filmen

Robot
Se Mark Wahlberg som Sully i Uncharted-filmen
NuZ
Testpilot

"Dont ask! Dont fucking ask!"


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Underbart! Blir bara mer och mer hypad inför den här filmen.

Medlem

.....igen. Castingen är märklig

Gnällkuk
Skrivet av blodChoklad:

.....igen. Castingen är märklig

Ja... även om filmen skulle kunna vara bra så känns det ju bara helt fel när karaktärerna ser ut som personer som inte har något med de två största Uncharted-karaktärerna att göra alls. Vad blir nästa, Whoopi Goldberg som Elena Fisher?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tom såg lysande ut som en ung Drake men Wallberg ? seriöst den där bilden måste ju vara skämt ? Munstachen är köpt direkt ifrån Buttrix ??

Medlem

Blir bara värre för varje nyhet man läser om filmen


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv
Skrivet av EYEtriforce:

Tom såg lysande ut som en ung Drake men Wallberg ? seriöst den där bilden måste ju vara skämt ? Munstachen är köpt direkt ifrån Buttrix ??

Hahahaha 😂 Så jävla kul!

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Ja... även om filmen skulle kunna vara bra så känns det ju bara helt fel när karaktärerna ser ut som personer som inte har något med de två största Uncharted-karaktärerna att göra alls. Vad blir nästa, Whoopi Goldberg som Elena Fisher?

Tänk på att filmen är en prequel.

Att hitta skådespelare (som både ska vara tillgängliga och vara intresserad av manuset) som passar för rollerna både talangmässigt och utseendemässigt är inte det lättaste. Tom Holland är en riktigt bra skådespelare och kommer passa perfekt som en ung Nate. Mark Wahlberg är lite av en mixed bag. Han har gjort en del fantastiska roller, men han har även en del pinsamma roller i bagaget. Men jag tror på honom som Sully

Avstängd

Ben affleck passar inte som Batman. Heath ledger passar inte som jokern. Henry cavill passar inte som geralt... Listan kan göras lång. Varför inte vänta och se hur det blir?


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Skrivet av Checker:

Ben affleck passar inte som Batman. Heath ledger passar inte som jokern. Henry cavill passar inte som geralt... Listan kan göras lång. Varför inte vänta och se hur det blir?

Var övertygad om att Henry Cavill skulle sabba The Witcher, men tji fick jag Bevis på att man inte ska döma någon i förväg.

Gnällkuk
Skrivet av Bojkott:

Tänk på att filmen är en prequel.

https://cdn.gamer-network.net/2017/usgamer/Uncharted-Movie-Sh...

https://i.pinimg.com/originals/75/8c/9c/758c9c00d5f6ab48082c1...

https://nexushub.co.za/images/gallery/00010/10994_sully_2.jpg

Att hitta skådespelare (som både ska vara tillgängliga och vara intresserad av manuset) som passar för rollerna både talangmässigt och utseendemässigt är inte det lättaste. Tom Holland är en riktigt bra skådespelare och kommer passa perfekt som en ung Nate. Mark Wahlberg är lite av en mixed bag. Han har gjort en del fantastiska roller, men han har även en del pinsamma roller i bagaget. Men jag tror på honom som Sully

Ser ju fortfarande inte ut som de ens är släkt, hur mycket någon än kämpar för att försöka photshoppa fram det.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Say hello to your mother for me okay?


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Jag är lite mer orolig för dom som skriver story/manus till filmen. Matt Holloway och Art Marcum som skrev mastodonter såsom: Men in Black: International samt Transformers: The Last Knight. Ehm..

Bådar ju inte sådär jättebra, om man säger så. ;P


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Checker:

Ben affleck passar inte som Batman. Heath ledger passar inte som jokern. Henry cavill passar inte som geralt... Listan kan göras lång. Varför inte vänta och se hur det blir?

Heath Ledger passade inte som jokern?

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Ser ju fortfarande inte ut som de ens är släkt, hur mycket någon än kämpar för att försöka photshoppa fram det.

Som sagt, utseende har inte särskilt mycket med gestaltning av en karaktär att göra. Du vet att det finns enmansföreställningar va? Där en person spelar ett helt galleri av karaktärer. Du vet (gud bevare mig) att det även finns filmer och föreställningar där en kvinna spelar man och vice versa.

Medlem

Jag brukar generellt gilla Mark Wahlberg, men här förs tyvärr tankarna mer till hans gestaltning av Max Payne tyvärr. Men med så lågt ställda förväntningar kan det bara gå åt ett håll!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Gnällkuk
Skrivet av vamp:

Som sagt, utseende har inte särskilt mycket med gestaltning av en karaktär att göra. Du vet att det finns enmansföreställningar va? Där en person spelar ett helt galleri av karaktärer. Du vet (gud bevare mig) att det även finns filmer och föreställningar där en kvinna spelar man och vice versa.

Du jämför äpplen med päron, ingen har pratat om hur de gestaltar karaktärerna. Du kan tolka en karaktär på olika sätt, men om du har för avsikt att filmen ska kännas som det hade kunnat vara från spelet tappar du ju hälften när de avviker till utseendet. Triss Merigold från Netflix serie är ett utmärkt exempel.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Ja... även om filmen skulle kunna vara bra så känns det ju bara helt fel när karaktärerna ser ut som personer som inte har något med de två största Uncharted-karaktärerna att göra alls. Vad blir nästa, Whoopi Goldberg som Elena Fisher?

Håller med.
Det som gör att castingen känns konstig för mig är att Tom Holland har ett babyface och att Wahlbergs röst är fel för karaktären som jag upplevt. Självklart kan filmen bli bra ändå precis som du säger och som andra nämner så bör man ju ge den en chans först.

Men det känns bara fel.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Heath Ledger passade inte som jokern?

Tycker Heath ledger är den som gjort Jokern absolut bäst.

Medlem
Skrivet av Checker:

Heath ledger passar inte som jokern.

Om inte en av vår tids bästa rollgestaltningar är bra nog för dig så ska du nog hålla dig borta från allt vad film heter.
Passar inte som Jokern, jo tjena........


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Nej, nej och åter nej.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Heath Ledger passade inte som jokern?

Skrivet av rewoX:

Tycker Heath ledger är den som gjort Jokern absolut bäst.

Skrivet av Tassel:

Om inte en av vår tids bästa rollgestaltningar är bra nog för dig så ska du nog hålla dig borta från allt vad film heter.
Passar inte som Jokern, jo tjena........

Men haha, vad tusan är det som händer!? Det där är inte Checkers åsikt. Hen menar att _INTERNET_ sa så om alla de skådisarna och sen visade skådisen/filmen/serien motsatsen. Jag börjar på riktigt bli orolig när folk på ett diskussionsforum inte läser det som ni vill diskutera.

Avstängd
Skrivet av Ronzem:

Heath Ledger passade inte som jokern?

Skrivet av rewoX:

Tycker Heath ledger är den som gjort Jokern absolut bäst.

Skrivet av Tassel:

Om inte en av vår tids bästa rollgestaltningar är bra nog för dig så ska du nog hålla dig borta från allt vad film heter.
Passar inte som Jokern, jo tjena........

Verkar som att budskapet inte nådde ända fram för vissa. De exempel som jag nämnde, Cavill, Ledger och Affleck, är alla exempel på rollsättningar som sågades från början men som senare visade sig vara just bland vår tids bästa rollgestaltningar och helt utomordentligt fenomenala val för just de rollerna.

Också därför jag uppmanade till att vänta och se hur det blir.

.... Jo tjena..

Skrivet av vamp:

Men haha, vad tusan är det som händer!? Det där är inte Checkers åsikt. Hen menar att _INTERNET_ sa så om alla de skådisarna och sen visade skådisen/filmen/serien motsatsen. Jag börjar på riktigt bli orolig när folk på ett diskussionsforum inte läser det som ni vill diskutera.

Tack!


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Skribent
Skrivet av Checker:

Ben affleck passar inte som Batman. Heath ledger passar inte som jokern. Henry cavill passar inte som geralt... Listan kan göras lång. Varför inte vänta och se hur det blir?

Du får inte glömma Michael Keaton som Batman, var innan internet, men studion fick ju ta emot dödshot via snigelbrev för att de castat honom. Var en rejäl kontrovers på sin tid.

Idag anser ju många han är THE Batman.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Checker:

Verkar som att budskapet inte nådde ända fram för vissa. De exempel som jag nämnde, Cavill, Ledger och Affleck, är alla exempel på rollsättningar som sågades från början men som senare visade sig vara just bland vår tids bästa rollgestaltningar och helt utomordentligt fenomenala val för just de rollerna.

Också därför jag uppmanade till att vänta och se hur det blir.

.... Jo tjena..

Tack!

Ber om ursäkt.
Borde kanske insett att det var det du menade, men blev väl för "upprörd" så jag tänkte inte innan jag skrev.
Läxan är lärd.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Heath Ledger passade inte som jokern?

Irony just missed its mark

Medlem
Skrivet av Checker:

Ben affleck passar inte som Batman. Heath ledger passar inte som jokern. Henry cavill passar inte som geralt... Listan kan göras lång. Varför inte vänta och se hur det blir?

Det var väl en hel del tveksamheter angående Joaquin Phoenix i Joker filmen också innan release om jag inte minns fel.
Så jag håller med dig om att det är bättre att vänta och se.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Fezk:

Jag är lite mer orolig för dom som skriver story/manus till filmen. Matt Holloway och Art Marcum som skrev mastodonter såsom: Men in Black: International samt Transformers: The Last Knight. Ehm..

Bådar ju inte sådär jättebra, om man säger så. ;P

Härligt! Två filmer som jag inte har sett och inte har några som helst planer på att se.

Mina förhoppningar om den här filmen är fortsatt låga.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Ender:

Irony just missed its mark

Ja

12
Skriv svar