Köpes Forza Horizon 3 Ultimate Edition Xbox

Medlem
Köpes Forza Horizon 3 Ultimate Edition Xbox

Enbart Ultimate Edition i fysisk utgåva jag söker.

Medlem

Du är medveten om att skivan antagligen inte innehåller något extra utan det kom som koder i boxen,
även om du hittar en ultimate edition med helt oanvända koder så får du varken blizzard mountain eller hotwheels expansions.

cdkeys.com påstår sig sälja antingen expansion pass eller ett paket med allt för FH4 och FH3,
men jag tvivlar lite om de inte stod i en spelbutik och skrev ut massor med kvitton då de såldes online...

Medlem
Skrivet av pacc:

Du är medveten om att skivan antagligen inte innehåller något extra utan det kom som koder i boxen,
även om du hittar en ultimate edition med helt oanvända koder så får du varken blizzard mountain eller hotwheels expansions.

cdkeys.com påstår sig sälja antingen expansion pass eller ett paket med allt för FH4 och FH3,
men jag tvivlar lite om de inte stod i en spelbutik och skrev ut massor med kvitton då de såldes online...

Han kanske är ute efter den snygga steelbooken ;).

Medlem
Skrivet av pacc:

Du är medveten om att skivan antagligen inte innehåller något extra utan det kom som koder i boxen,
även om du hittar en ultimate edition med helt oanvända koder så får du varken blizzard mountain eller hotwheels expansions.

cdkeys.com påstår sig sälja antingen expansion pass eller ett paket med allt för FH4 och FH3,
men jag tvivlar lite om de inte stod i en spelbutik och skrev ut massor med kvitton då de såldes online...

Vid balders balle.. nej, jag tänkte naivt att det följde med på skivan liksom.
Där sket det sig.
Tack!

Medlem

Jag skulle chansa på en uk kod och aktivera med vpn, en-uk valt på xbox.com och en uk adress som första adress i ms store...

https://www.cdkeys.com/forza-horizon-3-expansion-pass-xbox-on...

Ultimate paketet är numera slutsålt.

Men vad exakt lockar i FH3? Expansionerna är OK men knappast något man kommer tillbaka till och får man alla bilar har man inget att spela för.

Medlem
Skrivet av pacc:

Jag skulle chansa på en uk kod och aktivera med vpn, en-uk valt på xbox.com och en uk adress som första adress i ms store...

https://www.cdkeys.com/forza-horizon-3-expansion-pass-xbox-on...

Ultimate paketet är numera slutsålt.

Men vad exakt lockar i FH3? Expansionerna är OK men knappast något man kommer tillbaka till och får man alla bilar har man inget att spela för.

Det är expansionerna bara.
Knegat igenom horizon 2, 3 och 4. Missade expansionerna på 3an bara.
Får kanske gilla läget.

1
Skriv svar