Destruction Allstars skjuts upp - blir inte lanseringstiteln till PS5

Robot
Destruction Allstars skjuts upp - blir inte lanseringstiteln till PS5

Hamnar istället i PS Plus-godispåsen.

#destruction-allstars

Medlem

Inte något fan av karaktärerna eller musiken men jag får en hel del Destruction Derby vibbar från trailern och baserat på videon ser det här helt klart ut som ett spel i min smak. Vet inte varför men spelet får mig även att tänka på Motorstorm, blir sugen på att spela det igen, tror inte jag kört klart det.

Medlem

Det är nog lika bra. Jag trodde första gången det visades att det skulle ingå med Plus och blev lite förvånad när det var fullpris.

Att starta en ny multiplayer-IP på ett nytt format med få användare under julhandeln med hård konkurrens från andra spel lär smått omöjligt. Med Plus kan man kanske få en Rocket League- och Fall Guys-effekt.

NuZ
Testpilot

Även om man inte hinner få tag i ett PS5 innan detta kommer på PS+. Kommer man kunna ”säkra” det på sin PS4?

Medlem
Skrivet av NuZ:

Även om man inte hinner få tag i ett PS5 innan detta kommer på PS+. Kommer man kunna ”säkra” det på sin PS4?

Jag klickade hem PS4-spelen (och även alla Vita-spel) via web-butiken innan jag skaffade PS4 och antar/hoppas att det går även nu.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Inte något fan av karaktärerna eller musiken men jag får en hel del Destruction Derby vibbar från trailern och baserat på videon ser det här helt klart ut som ett spel i min smak. Vet inte varför men spelet får mig även att tänka på Motorstorm, blir sugen på att spela det igen, tror inte jag kört klart det.

Jag tycker snarare att de hämtar inspiration från Carmageddon än Destruction Derby. Nej, jag får en känsla av att spelet inte riktigt vet vad det vill vara. Det känns som en blandning mellan Carmageddon, Titanfall och Overwatch.

Känns som det är 50/50 mellan bra eller anus.

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 1080Ti FTW3 Hydrocopper - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det känns som en blandning mellan Carmageddon, Titanfall och Overwatch.

Hur kan detta vara något negativt?

Play Has No Limits - The Future Of Gaming

Medlem
Skrivet av Checker:

Hur kan detta vara något negativt?

Det behöver det nödvändigtvis inte vara, men när det spretar så mycket åt alla håll brukar det tendera att bli mellanmjölk som bäst
Det är bättre att ha en stark identitet än att blanda allt, generellt sett. Fortnite är väl ett typexempel, man tog den populära BR-genren och satte sig egen prägel på det med grafiken och byggandet.

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA GTX 1080Ti FTW3 Hydrocopper - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/SteelSeries Sensei RAW Rubberized - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, 3TB Seagate Barracuda - ASUS Xonar DX - ASUS Strix 7.1 Gaming Headset - Corsair 750D - Custom water loop

Medlem

Finns i alla fall potential att bli något bra, då utvecklaren, Lucid Games, består av folk som tidigare varit med och skapat Project Gotham Racing, Blur och WipEout.

1
Skriv svar