Snabbkollen - vilken next gen-konsol är kramvänligast?

Robot
Snabbkollen - vilken next gen-konsol är kramvänligast?

Nu är de tre nästa generations-konsolerna uppackade!

#snabbkollen


NuZ
Testpilot

Xbox SeS för den är så liten och söt! Som när man vill krama en liten fluffig kattunge!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Vad menas med kramvänlig här? Xboxarna är ju lite vassa i hörnen, men PS5'an oerhört ful.

Dex
Medlem

Det är dom stora frågorna vi får svar på här!

Jag valde PS5 då den är den enda som har mer runda hörnor, men vet i sjutton om man verkligen vill ligga och krama den jätte besten!

Medlem

Ähm...brukar inte krama mina prylar
Ingen? Jättekonstigt.

Men man kan ju faktiskt få en av dem naken och den har dubbel känslighet.

Medlem

Kramar i coronatider? Nädu!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Nu kanske jag valde fel. PS5 är väl den som är mest kramvänlig eftersom den har rundade hörn men jag valde Series X eftersom den är snyggast och mest stilren.

Medlem

Om jag måste välja så kramar jag den konsoll som är vänligast till oss konsumenter.
Så det blir Xbox.

För min del så kommer jag köra på Series X, även om jag har en gaming PC.
Enklare att spela med polarna när dom är över
Sen att jag kan använda mina existerande dosor är ett stort plus.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag vill kunna krama om mina konsoler länge och hårt, men det ser PS5 något för fragil ut för. En Series X, tack!

Medlem

Series S ser mest ut som Hug Bot...

It's not a lake, it's an ocean

PS5 är väl den som ser ut att vara i störst behov av en tröstkram. Men Series X är nog den jag helst omfamnar.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Xbox budget ser nice ut , kramvänlig.
Series X , bra ful plasthög som kan behöva en kram.
Ps5, Snygg och kramvänlig den med.


signatur

Banksy

phi
Medlem

Usch. Konsollbaciller.

Medlem

Jag kommer ömsint och erotiskt gnida min kropp mot min Series X. Iförd endast slatan-kalsonger och insmord med baconfett och tigerbalsam.


signatur

"There will be another time"

Medlem

Mest next gen är PS5 med DualSense. Playstation har alltid haft bäst exklusiva spel, så en välförtjänt kram.

Medlem

Vad hände med killen som hade ett tjockt skägg?
Jag kommer absolut köra Xbox Series X, jag gillar designen och jag har https://www.ikea.com/se/sv/p/stigbjoern-hylla-90316095/ Stigbjörn i min hylla för den. Kramvänligast är antagligen ps5 även om den ser lite bräcklig ut. Så jag röstade på ps5.

Skrivet av Lokritz:

Jag kommer ömsint och erotiskt gnida min kropp mot min Series X. Iförd endast slatan-kalsonger och insmord med baconfett och tigerbalsam.

Det gör jag dagligen mot mina elektroniska saker, konstigt att vissa inte vill låna mina kontroller eller liknande efter dess.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Lokritz:

Jag kommer ömsint och erotiskt gnida min kropp mot min Series X. Iförd endast slatan-kalsonger och insmord med baconfett och tigerbalsam.

Zlatan-kalsonger? Munskydd extra djupa för näsan? Tigerbalsam är en höjdare men kanske inte så värst bra glid?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Paolo vet vad som är bäst!

Medlem

Jag gillar när det finns lite mer att ta tag i! PS5 baby!

1
Skriv svar