Baldur's Gate III-patch kommer med trivia: hundextra, romantik, m.m.

Robot
Baldur's Gate III-patch kommer med trivia: hundextra, romantik, m.m.

Kommer det här spelet
till konsolerna 🙏

Medlem
Skrivet av Underdog Bully:

Kommer det här spelet
till konsolerna 🙏

Finns på Stadia


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Vet inte om jag tycker det är så mycket nyhetsvärde i att nämna att ett early access spel släpper uppdateringar.

Medlem

Blev besviken på att man blev "maxlevel" långt innan man köttat igenom allt dom släppt, tycker även det är en rätt tanig patch.

Fan dags att dom åtminstonde langar upp en roadmap.

Medlem

Jag väntar tålmodigt för att dem ska införa feats till spelet, förstår dock inte varför dem inte testar feats under early access

Medlem

Jag tycker väldigt mycket om Divinity-spelen, och jag spelade lite Baldurs gate som liten, alltså när jag var så liten så jag enbart kunde vissa engelska ord. För min del är det nog värt att vänta tills det åtminstone blir mer färdigt.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Vet inte om jag tycker det är så mycket nyhetsvärde i att nämna att ett early access spel släpper uppdateringar.

Nähä. Där ser man.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Citat:

Baldur's Gate III kommer häcka i early access i "åtminstone ett år

Oj det var långt fram. Glad att jag inte köpte i förväg.

Gen
Medlem
Citat:

Added polish to several in-game cinematics

Men de finns väl också på Engelska?

Medlem

Ska bli intressant att se om spelet är helt problemfritt sen när det släpps på riktigt, för det verkar vara många som gärna betalar för att buggtesta spelet.

Medlem
Skrivet av Gen:

Men de finns väl också på Engelska?

Medlem
Skrivet av justhitx:

Ska bli intressant att se om spelet är helt problemfritt sen när det släpps på riktigt, för det verkar vara många som gärna betalar för att buggtesta spelet.

Det man betalar för är en förbokning av spelet, precis som man kan göra för många andra spel.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Gen
Medlem

Hihi

1
Skriv svar