Carl och hans skägg?

Medlem
Carl och hans skägg?

Vad hände och varför valde du att ta bort skägget? Jag undrar bara lite nyfiket som en skägg kille också.

NuZ
Testpilot
Skrivet av YmerXE:

Vad hände och varför valde du att ta bort skägget? Jag undrar bara lite nyfiket som en skägg kille också.

Calle stod och gjorde frukost i köket. Han stod där och gjorde styggelsen att ha mjölken innan puffarna och tänkte på nya PS5an på kontoret. Då uppenbarades sig spelguden John Romero som sa till Calle att ”Hår ska vara långt på huvudet, inte i ansiktet!”

Tror de var något sådant... Iaf liknande händelsen jag beskrev. Han bakar surdegsbröd också (som såg redigt gott ut imo) så kanske har något med det att göra?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Förståeligt. Innebär det att vi kommer se Calle med färgade naglar snart? :D. btw, NuZ diggar din avatar. Hade en groda ett par år.

NuZ
Testpilot
Skrivet av YmerXE:

Förståeligt. Innebär det att vi kommer se Calle med färgade naglar snart? :D. btw, NuZ diggar din avatar. Hade en groda ett par år.

Hmmm kanske, vi får se vad han hittar på

Hehe tack, grodor är ett favoritdjur och är otroligt söta


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Mest oväntade kontroversen 2020.

Medlem
Djungeltrumman säger...

Djungeltrumman har sagt att @Gustav Höglund återigen deletade framsidan likväl som baksidan så Calle slet sitt skägg i förtvivlan som matadoren i Tjuren Ferdinand över detta.

Vidare går ryktet även att det kan ha donerats för att göra ansiktsperuker till hipsters från Söder som inte själva kan odla ett rejält kråkbo.

Men detta är bara lösa rykten som jag ännu inte fått bekräftade... Är dock djupt misstänksam över hela denna historia och jag tror att det har kopplingar upp till högsta politiska ledningen i landet...Har ännu inte fått återkoppling hos polisen över min förlustanmälan av Calles skägg, men jag är hoppfull. Hasse Aro har sagt att det kan komma upp på efterlyst i veckan.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Vad är en skägg kille?

Medlem

Klepto låter nästan som en trolig anledning :P. Helt rätt NuZ, söta och i min erfarenhet väldigt trevliga. Ger alltid ett leende när jag ser den avataren.

Medlem
Uppdatering!
Skrivet av YmerXE:

Klepto låter nästan som en trolig anledning :P. Helt rätt NuZ, söta och i min erfarenhet väldigt trevliga. Ger alltid ett leende när jag ser den avataren.

Uppdatering!

Min källa hos polisen säger att "trevare har lagts ut" och att samtliga tjallare i stor-Stockholm har tillfrågats om varför det hände. Ingenting är ännu klarlagt, men svarta sedaner av senare årsmodell har snabbt setts lämna Rosenbad på väg mot okänd destination. Djungeltrumman nämner "Operation kalhygge", utan att specificera vad det innebär.

Det fanns uppgifter om att mottagaren av donations-skägget har satts i ett safe-house då han dumt nog gick klädd i det trots att skägget är svart och han är blond. Leif GW redan är påväg till TV4 för att ge ett mumlande utlåtande avseende trovärdigheten av uppgifterna och de juridiska spörsmål som kan komma upp.

Jag fruktar för att jag har satt igång saker som inte kan göras ogjorda och jag vet inte vad som kommer hända med mig, eller om jag någonsin kan komma tillbaka till ett normalt liv.


signatur

Submission is for the weak

Backloggens befriare

Frågan är väl vad har herr skägglös själv att säga? Ping @Carl Johansson-Sundelius!


signatur

Ad hoc addendum

Skägg.
10 Chambers

Jag är inte bara skägglös, jag är mållös. Syna aldrig ett klippt skägg i stråna.

Ropa inte skägg förrän ni kommit över ån. Och så vidare. Det är allt jag säger.


signatur
Medlem
Skrivet av NuZ:

Calle stod och gjorde frukost i köket. Han stod där och gjorde styggelsen att ha mjölken innan puffarna och tänkte på nya PS5an på kontoret. Då uppenbarades sig spelguden John Romero som sa till Calle att ”Hår ska vara långt på huvudet, inte i ansiktet!”

Tror de var något sådant... Iaf liknande händelsen jag beskrev. Han bakar surdegsbröd också (som såg redigt gott ut imo) så kanske har något med det att göra?

Spel guden uppenbarade sig även för Jack Black lite tidigare med samma budskap men Jack missuppfattade det och rakade bort både skägg och hår


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar