Halo Infinite drabbas av avhopp

Robot
Halo Infinite drabbas av avhopp

Följer på kritik och försening av spelet.

#avhopp, #försening, #halo-infinite


KoP
Medlem

Tråkigt för dom som gillar Halo. Själv har jag aldrig köpt en Xbox för Halos skull, utan har alltid tyckt att det är en ganska medioker spelserie. ╮(╯_╰)╭

Medlem

Känns onekligen som att Halo Infinite kommer bli ett Holiday 2021-spel.

Medlem

Kanske inte är någon förlust att han lämnar då


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av KoP:

medioker spelserie. ╮(╯_╰)╭

Mycket ska man läsa innan ögonen trillar av.

Medlem

Det går bra nu....


signatur

Spela spel är kul ibland.

KoP
Medlem
Skrivet av Zidious G:

Mycket ska man läsa innan ögonen trillar av.

Ja alltså det är ju bara en personlig åsikt och inte en generell åsikt.

Medlem
Skrivet av KoP:

Tråkigt för dom som gillar Halo. Själv har jag aldrig köpt en Xbox för Halos skull, utan har alltid tyckt att det är en ganska medioker spelserie. ╮(╯_╰)╭

Gillade första Halo på Xbox skarpt då det var framåt och något helt nytt. Sen dess har det liksom inte hänt något och serien trampar fortfarande i samma fotspår. Har försökt att spela lite Halo igen i och med Master Chief Collection, men tycker det mesta är så mediokert och trist, och i vissa fall ganska dåligt gjort nu i efterhand. Att man gillade Halo som liten och det gjorde sig ett namn på den tiden räcker liksom inte längre.

Tråkigt när man mer eller mindre förutsätter att Halo Inifite kommer bli en flopp.

Medlem

Ville ha ett 360 mest för Halo 3 skull för hade massa polare som lirade och till slut fick jag det. Halo 3 och Halo Reach var riktigt nice. Visst kampanjerna var väl kul speciellt om man lirade Legendary tillsammans men spelade nästan bara MP. Goda minnen

Medlem

Hörde det av Brad Sams.

Medlem

Det hade på något sätt varit intressant att få se i vilket skick spelet faktiskt varit i om det släppts nu som det var tänkt. Det måste ju ha passerat ganska många som som tyckt det varit okej nog utan att dra i bromsen.

Man måste ju även tycka lite synd om personalen i studion som jobbat hårt i fem år på ett stort projekt och sedan får se det sågas rejält när man visar upp det.

1
Skriv svar