PSVR på PS5. Gratis adapter.

Medlem
PSVR på PS5. Gratis adapter.

Adaptern för kameran till PSVR till PS5

Bara att beställa hem.
https://www.playstation.com/sv-se/get-help/help-library/acces...

Sedan kan man sitta och sutta på den tills någon gång nästa år när konsolen finns i bänken....suck.

Alltid nåt!

Medlem

Skulle väldigt gärna vilja veta hur PSVR spel presterar på PS5 och när/om PSVR2 kommer(så att man vet om det är värt att vänta på eller om man ska köpa PSVR sålänge).

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Skulle väldigt gärna vilja veta hur PSVR spel presterar på PS5 och när/om PSVR2 kommer(så att man vet om det är värt att vänta på eller om man ska köpa PSVR sålänge).

Det är jag också nyfiken på. Det borde bli bättre på något sätt mer än laddtider.

Om PSVR2 kommer med inside out tracking så kommer jag nog skaffa. Annars vet i tusan.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Det är jag också nyfiken på. Det borde bli bättre på något sätt mer än laddtider.

Om PSVR2 kommer med inside out tracking så kommer jag nog skaffa. Annars vet i tusan.

Trådlöst och nya handkontroller med styrspak, då blir det förbokning direkt☺

PS5 stödjer WiFi6, vilket kan vara en indikation på att det blir trådlöst i alla fall.

Inside out är ingen dealbreaker för mig, men det skulle väl nästan vara konstigt ifall det inte var det.
Men fungerat inte det också lite sämre, typ i vissa vinklar eller vid snabba rörelser?
Kameran och annan teknik kanske kan assistera det på något sätt iofs.

Medlem

@Fearnox Jo trådlöst för bövelen! hade varit väldigt smutt. Bara dra på och köra. Ja! Bra där!

1
Skriv svar